Nawigacja

Zwycięzcy w konkursie Innowacje Handlu 2023

  Produkt: Reflektor Lider GLS
Kategoria: Oświetlenie
Firma: CORA Lighting Factory Sp. z o.o.

Reflektor Lider GLS wyprodukowany przez CORA Lighting Factory to niezrównane połączenie wydajności i jakości. Dzięki dwóm źródłom światła, współczynnikowi 158 Im/Wi doskonałemu oddawaniu barw (CRI powyżej 90) Lider GLS pomoże zaoszczędzić energięjednocześnie doskonale oświetlając przestrzenie. Ta oprawa została zaprojektowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii oświetleniowejDwa źródła światła zoptymalizowane pod kątem współczynnika lumenów na wat zapewniają większą wydajność i niższe koszty energii, zapewniając jednocześnie wysokiej jakości oświetlenie i doskonałą dokładność w oddawaniu barw.

     
  Produkt: Robot ShelfiePro by DeDuCo
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: CorpOnLine

Innowacyjny i i wrzechstronny robot ShelfiePro, wykorzystujący sztuczną inteligencję (AI), integruje wiele funkcji, w tym obsługę klienta, monitorowanie produktów, aktywację systemu bezpieczeństwa i wykrywanie zabrudzeń. Wykorzystując AI i robotykę, zapewniamy sprzedawcom detalicznym inteligentne i kompleksowe podejście do zwiększania ich efektywności i wydajności operacyjnej.

ShelfiePro to:

- pracownik obsługi klienta i asystent przewodnik - świadczy spersonalizowaną obsługę klienta i udziela wskazówek. Poprawia to ogólne wrażenia zakupowe w placówce. Robot może mówić w różnych językach, komunikować się z klientami, dostarczać rekomendacje produktów czy prowadzić klientów do produktów, których szukają. Skutkuje to podniesieniem ich zadowolenia z zakupów.   

- pracownik promocji i reklamy 24/7 - w dolnej części robota znajduje się unikalny ruchomy ekran LED 360°, który może wyświetlać reklamy i informacje dla klientów, również w formie wideo. Dodatkowo, można samodzielnie stworzyć projekt kamizelki dla swojego ShelfiePro, dowolnie dostosowując jego wygląd.

- pracownik wspierający optymalne zarządzanie asortymentem - nasz robot jest wyposażony w czujniki i komputerową technologię wizyjną i skanuje półki, wykrywając braki lub wyczerpane zapasy, o czym informuje osoby odpowiedzialne. Układ produktów na półkach może być porównywany z planogramami z centrali, jednocześnie generując dane do raportów.

- strażnik, współpracownik działu ochrony - ShelfiePro może integrować się z rozwiązaniami bezpieczeństwa i centrami monitoringu. W przypadku aktywacji zabezpieczeń, takich jak alarm lub podejrzana aktywność, robot identyfikuje źródło, zapisując wideo z wbudowanej kamery i zapewnia powiadomienia w czasie rzeczywistym np. o próbie kradzieży.

- detektor zabrudzeń i zagrożeń - zaawansowane czujniki i technologia rozpoznawania obrazu przyczyniają się do wykrywania zabrudzeń na podłodze i ostrzegania pracowników. Skutkuje to szybką reakcją w celu posprzątania i zminimalizowania potencjalnych zagrożeń. Poza tym robot wskaże zagrożenia, mające wpływ na bezpieczeńswto, jak na przykład zastawione towarem wyjscie ewakuacyjne.

     
  Produkt: FoodBox
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: D&K Technology Sp. z o.o.

Innowacyjne samoobsługowe urządzenie przeznaczone do zamawiania i odbierania produktów spożywczych. Dzięki autorskiej aplikacji możliwe jest zamówienie dania na wskazaną datę oraz godzinę. Skrytki, w które wyposażony jest FoodBox są przeznaczone dla dań na ciepło jak i na zimno. Istnieje również możliwość zakupu produktów dostępnych na miejscu, płacąc na kiosku samoobsługowym PayBox. Temperatura w skrytkach jest uzależniona jest od produktu i jest monitorowana przez aplikację 24h.

     
  Produkt: Kamera sieciowa IPC-HFW71242H-Z-X
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: Dahua Technology Poland Sp. z o.o.

Kamera sieciowa IPC-HFW71242H-Z-X oprócz realizowania funkcji systemu dozoru wizyjnego w znakomitej jakości obrazu o rozdzielczości 12 megapikseli, posiada również wbudowany moduł zaawansowanej analizy obrazu, który zastosowanie znajduje w branży retail.
Dahua Technology jako światowy lider technologiczny opracowała zaawansowane funkcje takie jak liczenie ludzi w strefie, pomiar czasu jaki dana osoba spędza w wybranym obszarze, liczenie ilości osób w kolejce i zaimplementowała je w jednym urządzeniu.
Analiza ubioru pozwala na automatyczne odróżnienie pracowników w uniformach od klientów. Rozpoznawanie twarzy pozwala wychwytywać w tłumie konkretne osoby.
Połączenie analizy płci czy wieku w połączeniu z systemem Digital Signage pozwala na profilowanie treści reklamowych.

     
  Produkt: WCP Pixys 
Kategoria: Projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych
Firma: ES System K Sp. z o.o.

Wyspa chłodnicza Pixys to przełomowe rozwiązanie dla branży handlowej. Jej główną zaletą jest elastyczność, szybka rearanżacja powierzchni sprzedaży możliwa jest dzięki lekkiej konstrukcji urządzenia wyposażonej w kółka. Zmiana layoutu sklepu jest teraz możliwa w dowolnym momencie, w zależności od bieżących potrzeb i trendów w zakresie najlepiej rotujących produktów, czy obszarów w sklepie. Oparte na jednej bazie urządzenie, posiada wiele opcji konfiguracyjnych, co pozwala organizować w różny sposób ekspozycję towaru. Witryna pracuje w oparciu o ekologiczny czynnik chłodniczy i cechuje się niskim zużyciem energii. Może być także wyposażona w nowatorski sterownik IoT, który gwarantuje zdalny monitoring i zarządzanie parametrami urządzenia. System Smart Shop Control to autorskie rozwiązanie firmy ES SYSTEM K, które pozwala redukować zużycie energii w sklepach, zapobiega awariom sprzętu (nie tylko chłodniczego), pozwala uniknąć niepożądanych napraw serwisowych.

     
  Produkt: Automat kaucyjny RVM 140
Kategoria: Projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych
Firma: For Vending Solutions Sp z o.o.

Automat kaucyjny do recyklingu butelek i puszek RVM 140 jest wyposażony w zaawansowane czujniki i technologie, które dokładnie wykrywają różnorodność butelek typu PET oraz puszek aluminiowych i stalowych.
Dzięki swoim kompaktowym wymiarom jest skierowany również dla punktów handlowych o mniejszej powierzchni. Jego wydajność to 45 opakowań na minutę, dzięki temu sprawdzi się również w punktach ze zwiększonym obrotem. Obsługa automatu jest bardzo intuicyjna, podobnie jak jego konserwacja.
Dodatkowe atuty automatu kaucyjnego RVM 140:
- Jest wyprodukowany w Polsce
- Rozpoznaje pojemniki bezobrotowo na podstawie czytnika 360°, kodów kreskowych, kształtu oraz wagi
- Posiada dwie zgniatarki i dwa pojemniki na odpady, co umożliwia najlepszy proces recyklingu już na samym początku.
- Wymagane zasilanie urządzenia to jedynie 230V.
- Posiada moduł czytnika kart lojalnościowych co umożliwia jeszcze wygodniejsze korzystanie z niego.
- Jest intuicyjny w obsłudze i łatwy w konserwacji
- Umożliwia dostosowanie kolorystyki i brandingu urządzenia według preferencji klienta
- Posiada rozbudowane możliwości komunikacji z urządzeniem
- Posiada wersję outdoor z zadaszeniem i innymi usprawnieniami
- Posiada ogólnopolską sieć serwisową, która zapewni szybką i profesjonalną reakcję w razie potrzeby.
Automat kaucyjny do recyklingu butelek i puszek RVM 140 to innowacyjne i efektywne rozwiązanie, które nie tylko przyczynia się do ochrony środowiska, ale także jest przedstawicielem solidności i jakości.

     
  Produkt: On-boarding kiosk
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: Gondella CZ s.r.o.

MULTIFUNKCYJNY INTERAKTYWNY KIOSK
Przedstawiamy rozwiązanie wielofunkcyjnego kiosku skoncentrowane na aktualnych trendach w handlu detalicznym. Zintegrowaliśmy wiele technologii cyfrowych oraz drukarkę kart plastikowych. Wykorzystaj wyjątkową integrację wielu technologii sklepowych w modułowy system półek i pozyskaj nowych lojalnych klientów. A obecni klienci - niech wydają więcej i cieszą się tym.
· Skuteczne i automatyczne przyjmowanie nowych członków klubów abonamentowych
· Duża przestrzeń do prezentacji korzyści klubu i bieżących akcji promocyjnych
· Skoncentrowane na klientach cyfrowych i fanach plastikowych kart klubowych
· Możliwość szybkiej modernizacji instalacji sklepów za pomocą inteligentnych półek
· Środowisko shop-in-shop jako ekskluzywna przestrzeń sprzedaży
· Platforma omnikanałowa do połączenia sklepu stacjonarnego z e-sklepem
· Duży ekran dotykowy, na przykład jako platforma konkursowa lub gamifikacyjna
· Środowisko także dla standardowych funkcji, takich jak sprawdzanie cen czy ocena zakupów
· Centralna zdalna administracja
· Punkt dostępu WiFi dla technologii i klientów
· Logiczne, inteligentne i bezpieczne zasilanie
· Modułowe i elastyczne rozwiązanie z dostosowanym projektem dla konkretnego klienta
· Gotowe do instalacji czujników i analizy zachowań osób wokół kiosku
· Gotowe do instalacji czujników wypełnienia półek i utraty towarów
· Gotowe do funkcji związanych z bezpieczeństwem - przewidywanie kradzieży
· Gotowe do personalizacji i oświetlenia (np. informacje o przeciwwskazaniach, alergenach)
· Możliwa integracja z innymi systemami (planogramy, bazy danych, obrazy)
· Gotowe do odzyskiwania i oszczędności wynikających z recyklingu

     
  Produkt: Intelligent shelving
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: Gondella CZ s.r.o.

Nowoczesny inteligentny system półek
Nowoczesny modułowy system półek wyposażony w szereg czujników do analizy towarów na półkach oraz zachowania klientów w obszarze przed półką. Wykorzystaj inteligentne funkcje zintegrowane w półce, aby wybrać najbardziej efektywne rozmieszczenie towarów i ich promocję.
Samodzielny element z zintegrowaną infrastrukturą obliczeniową i danych
Analiza utraty towarów na półce w czasie rzeczywistym z transferem danych online do systemu informatycznego lub bezpośrednio do dostawcy za pomocą zintegrowanych tensometrów
Analiza obecności osób w przestrzeni przed półką i ich zachowania. Czy przechodzili obojętnie? Zwolnili? Obrócili głowy? Zatrzymali się? Jak długo zatrzymywali się przed półką? Czy zwracali uwagę na materiały promocyjne lub eksponowane towary?
Analiza płci i wieku reagujących klientów - zarówno jednostek, jak i grup
Analiza zachowania klientów w godzinach szczytu, dniach tygodnia i dniach tygodnia
Prezentacja usług, produktów, korzyści z członkostwa w klubie subskrybentów lub wydarzeń na zintegrowanych wyświetlaczach
Półautomatyczna lub automatyczna ocena tworzenia kas czy kiosków z raportowanym systemem informatycznym lub innym zintegrowanym oprogramowaniem
Możliwość oceny potencjalnie ryzykownego zachowania klientów, przewidywania i wykrywania kradzieży
Automatyczne raportowanie minimalnych zapasów napojów w butelkach w lodówkach grawitacyjnych/na sprężynach
Analiza odstępów w okresach pandemicznych

     
  Produkt: Sesame Solution
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: Itab Shop Concept Polska Sp z o.o.

Sesame to system wpływający na zwiększenie komfortu klientów podczas opuszczania strefy samoobsługowej. Weryfikuje on ruch w strefie kasowej i analizuje każdego klienta od momentu potwierdzenia płatności w kasie SCO do bezpiecznego wyjścia przez bramkę. Czujniki zamontowane bezpośrednio nad strefą kas są w pełni zintegrowane z kasami. Dzięki temu, klient, który dokonał płatności jest wypuszczany automatycznie przez bramkę wyjściową bez konieczności jakiejkolwiek ingerencji.
System składający się z bramek oraz czujników Sesame pomaga zwiększyć bezpieczeństwo strefy samoobsługowej. Zapewnia klientom swobodę, dostarczając przy tym najlepszych wraże z zakupów. System wykorzystuje kombinację czujników pozwalających na anonimowe wykrywanie lokalizacji klienta oraz odnotowuje moment zakończenia transakcji w kasie samoobsługowej.
Synchronizacja czujników z kasami w efekcie pozwala na swobodne opuszczenie strefy sco przez klienta. Gdy ten zbliży się do bramki wyjściowej, Sesame otworzy ją automatycznie umożliwiając opuszczenie strefy. Jeśli klient nie dokona transakcji lub zostanie ona odrzucona z różnych powodów, bramka nie otworzy się, co pozwoli na reakcję personelu sklepu. 
Korzyści:
- Klienci nie muszą skanować paragonu, aby opuścić strefę kas.
- System weryfikuje i umożliwia wyjście tylko klientom, którzy dokonali płatności za zakupy.
- Możliwość integracji z dowolnym systemem POS.
- Zwiększone bezpieczeństwo oraz kontrola.
- Minimalizm.

     
  Produkt: Skaner do wymiarowania Cubetape C200
Kategoria: Drukarki, skanery, kolektory, POS
Firma: Koncept-L S.A.

Firma Cubetape wprowadziła na rynek serię mobilnych urządzeń skanujących o nazwie C200. Jest to nowatorskie rozwiązanie ułatwiające pobieranie i zapisywanie wymiarów paczek. Połączenie taśmy mierniczej, występującej w trzech długościach (3,5 i 7.5 metra) oraz skanera, umożliwia użytkownikowi wykonanie pomiaru i natychmiastowe wprowadzenie danych do systemu. Dzięki bezproblemowej integracji z różnymi urządzeniami peryferyjnymi, większością znanych aplikacji WMS oraz oprogramowaniem wysyłkowym, Cubetape usprawnia i automatyzuje procesy logistyczne, magazynowe i transportowe. Skanery C200 wraz z komputerami mobilnymi, drukarkami etykiet, czytnikami oraz wagami mogą stworzyć w pełni kompatybilny system do automatyzacji, przechwytywania i przesyłania krytycznych danych o przesyłkach. Do zastosowania tego rozwiązania zachęca szereg korzyści płynących z jego codziennego użytkowania, między innymi eliminacja błędów przy wymiarowaniu przesyłek, poprawienie wydajności oraz zmniejszenie kosztów ogólnych. Urządzenia z serii C200 to aż 8 godzin nieprzerwanej pracy na baterii, odporność na upadki na beton z wysokości do 1,5 metra oraz gwarancja wytrzymałości w ekstremalnych warunkach (zakres temperatury pracy to od -30°C do 70°C).

     
  Produkt: Czytnik ladowy Zebra seria SP72
Kategoria: Drukarki, skanery, kolektory, POS
Firma: Koncept-L S.A.

Czytniki jednopłaszczyznowe z serii SP72 to nowość w ofercie firmy Zebra. Urządzenia dostępne są w dwóch wersjach: pionowej (SP72-V) oraz poziomej (SP72-H). Model SP72-V to pierwszy na rynku jednopłaszczyznowy skaner z kolorową kamerką 2.3 MP, która dzięki szerokiemu polu widzenia wychwytuje najdrobniejsze szczegóły. W integracji z aplikacjami wizyjnymi pomaga identyfikować niezgodności pomiędzy produktem a zeskanowanym kodem, tym samym niwelować oszustwa przy kasach samoobsługowych oraz związane z nimi straty. Pionowa wersja czytnika nadaje się do montażu na ścianie lub umieszczenia bezpośrednio na blacie. SP72-H to poziomy model do zabudowy dostępny w dwóch opcjach: ze szkłem szafirowym lub szkłem z powłoką DLC (Diamond-Like Coating), spełniającym wysokie wymogi wytrzymałości. Zastosowana w SP72 inteligentna technologia obrazowania PRZM gwarantuje odczyt kodów 1D, 2D oraz Digimarc z papieru, ekranu telefonu czy też powierzchni odbijających światło, takich jak szkło lub opakowania celofanowe. Urządzenia bez problemu poradzą sobie z odczytem wyblakłych, uszkodzonych lub pomarszczonych kodów. Zarówno pionowa, jak i pozioma wersja wyposażona jest w skierowaną ku górze diodę LED, informującą o pomyślnym przechwyceniu kodu produktu, równocześnie pozwalając w prosty sposób kontrolować pracownikom sklepu poprawność procesu skanowania w punktach samoobsługowych. Szeroki zakres interfejsów, w jakie zostały wyposażone skanery z serii SP72, umożliwia łatwą integrację ze wszystkimi znanymi systemami POS. Błyskawiczna rejestracja kodów umożliwia sprawniejszą obsługę, a tym samym lepszą wydajność systemów kasowych. Dodatkowo, urządzenia te charakteryzują się niskim poborem mocy zapewniając oszczędność i szybki zwrot z inwestycji. Czytniki z serii SP72 z pewnością prezentują najlepszy stosunek jakości do ceny w tej klasie urządzeń.

     
  Produkt: Track Light SL
Kategoria: Oświetlenie
Firma: Lumiverso Sp. z o.o.

Oprawa Lumiverso Track Light SL to nowość w ofercie firmy, stworzona z myślą o branży handlowej a dokładniej supermarketach oraz delikatesach spożywczych. Unikalną cechą produktu jest specjalnie zaprojektowana soczewka o średnicy 15cm. której zadaniem jest minimalizowanie zjawiska olśnienia do absolutnego minimum. Dodatkowo zwiększona średnica oprawy oraz jej nowoczesna forma to także charakter dekoracyjny. Redukcja olśnienia przy szerokich kątach świecenia jest szczególnie ważna tam gdzie wysokość montażu oprawy jest mniejsza niż 3m. Oprawa poza wersją wpinaną w standardowy szynoprzewód trzyfazowy występuje także jako wersja zwieszana. Doskonale nadaje się do oświetlania wysp oraz stołów z produktami świeżymi. Jako źródło światła dostępne są standardowe barwy takie jak 3000, 3500 oraz 4000K o wskaźiku oddawania barw >90.. Dodatkowo, opcjonalnie oprawę SL można zamówić w jednej ze specjalnych barw dedykowanych branży spożywczej. W ofercie Lumiverso dostępne sa barwy światła do oświetlenia mięsa, pieczywa, warzyw i owoców, ryb oraz alkoholu. Obecnie rozwiązania te cieszą się coraz większą popularnością oraz powoli zaczynają być w standardem w oświetleniu produktów świeżych.

     
  Produkt: Witryna samoobsługowa NEXTO DISPLAY
Kategoria: Projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych
Firma: MAGO S.A.

NEXTO DISPLAY, inaczej witryna samoobsługowa to mobilne rozwiązanie, które służy do bezobsługowej sprzedaży produktów przede wszystkim świeżych, impulsowych oraz takich, których odpowiednie wyeksponowanie jest istotne, ponieważ „kupuje się je oczami”. Towarowanie witryny może odbywa się na kilka sposobów, w zależności od tego, jakie produkty sprzedajemy. Możemy uzupełniać witrynę, zarówno całymi koszami z produktami (np. chleb), jak i pojedynczymi produktami jak np. kanapki , napoje, itp. LOKALIZACJA Rekomendowanym lokacjami NEXTO DISPLAY są miejsca dużych skupisk ludzi, np. okolice parków, deptaków, dworców, campusów studenckich, czy miejsc sezonowych jak np. imprezy masowe: targi, festiwale, itp., oraz wszędzie tam, gdzie jest duży przepływ osób, które w drodze do pracy czy na uczelnię mogą nabyć „w biegu” np. kanapkę, ciastko czy sok. KORZYŚCI a) Dostępność 24h/7. b) Rozwiązanie mobilne, które dzięki stosunkowo niedużym gabarytom można umieścić w dowolnym miejscu, w razie niezadowalającej efektywności konkretnej lokalizacji łatwo jest przenieść witrynę do innej, bardziej atrakcyjnej lokalizacji. c) Bezobsługowe rozwiązanie podczas sprzedaży. Przed startem procesu sprzedaży operator wypełnia je produktami, uruchamia je, a sprzedaż odbywa się samoistnie, aż do wyprzedania ostatniej sztuki albo do automatycznego wyłączenia urządzenia. d) Oszczędność energii elektrycznej - ze względu na brak pracowników i dzięki stosunkowo niewielkim gabarytom przestań do ogrzania czy schłodzenia jest nieduża. e) Mobilność, dzięki niewielkiej kubaturze i łatwej relokacji. f) Niski koszty utrzymania czystości, ponieważ sprzedaż odbywa się na zewnątrz, klienci nie wchodzą do środka. g) Atrakcyjna ekspozycja do sprzedaży artykułów impulsowych. h) Bezpieczeństwo, dzięki płatnościom elektronicznym oraz stałemu monitoringowi obiektu.

     
  Produkt: Drukarka fiskalna Novitus POINT
Kategoria: Kasy fiskalne i wagi
Firma: COMP S.A. Oddział Novitus

Drukarka Novitus POINT to najnowsza drukarka fiskalna marki Novitus dedykowana dla Twojego biznesu. Drukarka została wyposażona w szereg innowacyjnych funkcji oprogramowania oraz rozwiązań technologicznych. Oprócz wysokiej jakości mechanizmu drukującego zapewniającego bardzo szybki wydruk i precyzyjnego obcinacza papieru drukarka, wyposażona jest w kolorowy wyświetlacz prezentujący zawartość paragonu i nazwy sprzedawanych towarów lub (również graficzne) menu drukarki. Drukarka pracuje w dwóch pozycjach: podnoszonym wyświetlaczem skierowanym do góry i w stronę klienta, a mechanizmem drukującym wydającym papier w stronę obsługi, lub mechanizmem drukującym do góry, a wyświetlaczem klienta zwróconym do przodu. Każdy może dopasować położenie jej pracy do własnego stanowiska sprzedaży.
POINT to pierwsze urządzenie należące do rodziny ONLINE 3.0 zapewniającej współpracę bezpośrednio z HUBem paragonowym Ministerstwa Finansów, pozwalającym na bezpłatne przesyłanie klientom e-paragonów do aplikacji e-Paragony. Przesyłanie klientom paragonów w formie elektronicznej (e-Paragon) to rezygnacja z papierowego wydruku i oszczędność papieru, a dzięki temu niższe koszty użytkowania urządzenia. Współpracuje z wieloma komercyjnymi systemami sprzedaży obsługującymi e-paragony, w tym wieloma pracującymi w e-commerce. Drukarka może pracować w trzech kategoriach: jako urządzenie ogólnego zastosowania, wersja apteczna lub bileterka  - wybór wersji dokonywany jest jednorazowo przez serwisanta podczas fiskalizacji drukarki
     
  Produkt: eparagony.pl
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: Platforma Detalistów Sp. z o.o.

HUB eparagony.pl to pierwszy i największy w Polsce niezależny system eparagonów dla biznesu. Daje przedsiębiorcom możliwość wystawiania eparagonów fiskalnych w miejsce papierowych dowodów zakupu. 
Usługa jest dostępna w Polsce od maja 2022 roku – przełomowego momentu, gdy za pośrednictwem naszego systemu udostępniliśmy pierwsze w polskim handlu eparagony fiskalne. Obecnie to jedyna tak kompleksowa i wyspecjalizowana usługa eparagonów na rynku: w pełni zgodna z przepisami, odpowiednia dla każdej formy sprzedaży (e-commerce / handel stacjonarny), nie wymagająca od stron transakcji żadnych dedykowanych rozwiązań (np. aplikacji czy specjalnej infrastruktury) i realizująca proces wystawienia eparagonów całościowo: od wsparcia wdrożeniowego, przez gwarancję udostępnienia dokumentu po utrzymywanie eparagonu w repozytorium przez 3 lata.
Z perspektywy przedsiębiorcy uruchomienie eparagonów w dowolnym sklepie przekłada się na znaczące korzyści. Zacznijmy od automatyzacji – procesy, które dotychczas były wykonywane ręcznie (m.in. wydruk paragonu i dokładanie go do paczki przed wysyłką czy wystawianie faktury imiennej) zastępuje pojedynczy dokument elektroniczny wydawany automatycznie i bez udziału pracownika. Obniża to całościowe koszty fiskalizacji nawet o 80%, co wynika z oszczędności czasu pracy, papieru i energii czy kosztów archiwizacji i amortyzacji. Usprawnione zostają też procesy logistyczno-księgowe. W sklepie stacjonarnym eparagony dodatkowo polepszają wydajność obsługi klienta i ułatwiają zarządzanie produktowe. 
Korzyści odczuje także kupujący, który zyskuje przede wszystkim wygodę: w miejsce blaknących i gubiących się papierowych świstków nabywca otrzymuje dokument elektroniczny, który jest niezniszczalny i dostępny 24/7/365. Jest to szczególnie istotne przy długoterminowych gwarancjach.
Co więcej, wdrożenie eparagonów nie jest dla przedsiębiorcy ani praco- ani czasochłonne – dzięki licznym dedykowanym integracjom dla systemów zarządzania sprzedażą usługę eparagony.pl można uruchomić nawet w jeden dzień roboczy.
Na koniec warto wspomnieć o wartości ekologicznej rozwiązania. Według naszych szacunków produkcja papieru na paragony papierowe (papieru termicznego) każdego roku w Polsce pochłania lasy o powierzchni aż 114 boisk piłkarskich oraz zużywa ponad 31 mln litrów wody, a same paragony nie nadają się do recyklingu i są dla człowieka toksyczne! Wystawianie paragonów wersji elektronicznej to duży krok naprzód w dbałości o środowisko i człowieka.
Zainteresowanie rynku rozwiązaniem jest wysokie. Przez ostatni rok (od maja 2022 roku) udało nam się nawiązać współpracę z kilkoma setkami firm z różnych branż, m.in. YES, Barbora, Martes Sport, Maczfit, Świat Książki, AVIA czy Medicover Benefits. Część z nich została już wdrożona, część jest w trakcie wdrożeń, a ilość podpisanych umów rośnie w tempie dwucyfrowym w każdym miesiącu.

     
  Produkt: Recomat SMART RVM mini
Kategoria: Projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych
Firma: R3 Polska Sp. z o.o.

Recomat Smart RVM mini to najmniejszy butelkomat na rynku. Jest rozwianiem dzięki któremu nawet najmniejsze punkty sprzedaży detalicznej mogą uczestniczy w systemie kaucyjnym i nie tracić klientów przez wyłączenie z system. Recomat Smarty RVM spełnia wymagania systemu kaucyjnego a zarazem przyciąga uwagę Klientów.
Zalety:
- kompaktowa budowa (szer. 60cm, gł. 50cm)
- przyjmuje opakowania PET i ALU, baza danych o kodach kreskowych aktualizowana jest w trybie dziennym,
- kompaktowanie
– zmniejsza objętości opakowań nawet o 80%
- raporty na temat ilości zebranych opakowań, możliwość integracji z systemami zewnętrznymi operatorów - raporty na temat zapełnienia pojemnika
– mail / sms - integracja z systemem kasowym sklepu
- integracja z systemami lojalnościowymi
- monitor dotykowy do komunikacji z Klientem

     
  Produkt: Asystent
Kategoria: Systemy i technologie IT
Firma: SimpleStep Sp. z o.o.

Asystent to urządzenie, które wykrywa 100% kradzieży na stoiskach z wagą.
System sprawdza czy każda paczka, która została wydana klientowi dociera do linii kas.
Kierownik za sprawą Asystenta może realizować systematyczny coaching swoich współpracowników.
Jest to narzędzie, które po wdrożeniu kompletnie przemienia oblicze sklepu i sposób myślenie całego zespołu.
Asystent odkrywa prawdziwy obraz funkcjonowania sklepu, wskazując z niezwykłą precyzją źródła strat.