Nawigacja

IMOON zaprasza na stoisko D07B

„W odpowiednim świetle, w odpowiednim momencie, wszystko staje się wyjątkowe” i, w tym sensie, dołączając do procesu metamorfozy Detalisty, Imoon staje się współodpowiedzialny za jego konkurencyjny rozwój. Sfera sensoryczna i emocjonalna, związana z ekspresją projektu oświetleniowego, przybiera podstawową rolę dla skierowania konsumentów w stronę doświadczenia zakupu.

Światło, poza swymi wartościami funkcjonalnymi i percepcyjnymi, jest dzisiaj punktem łączącym skoordynowany obraz z układem przestrzeni wewnętrznych i atrakcyjnością wystawianych produktów. W tym kontekście powstała Makris, marka Imoon, dzięki której każdy znak przeżywa własne doświadczenie światła poprzez nowe pomysły, które przekształcają się w produkty, ukształtowane przez doświadczonych projektantów, w celu oświetlenia każdej przestrzeni w harmonii z koncepcją kreatywną i osobowością Detalisty.

Imoon, z siedzibą w Mediolanie, jest firmą międzynarodową w ciągłej ekspansji, dzięki przedstawicielstwom w Wielkiej Brytanii, Republice Czeskiej, Turcji, RPA, Finlandii oraz obecności poprzez partnerów handlowych w całym regionie EMEA i w obu Amerykach. Rozwiązania Imoon są obecne w ponad 50 krajach na całym świecie, w których to firma realizuje około 400 punktów sprzedaży w ciągu roku, mogąc pochwalić się współpracą z najważniejszymi markami sprzedaży detalicznej produktów spożywczych.

IMOON posiada swoje filie w Wielkiej Brytanii, Turcji, Czechach i w Południowej Afryce oraz wielu partnerów handlowych w całej Europie i w obu Amerykach. Systemy oświetleniowe firmy IMOON aktualnie zainstalowane są w 40 krajach na całym świecie.