Nawigacja
     

 

Sponsorzy Główni:

Sponsor:

 

16 listopada, pierwszego dnia targów RetailShow w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyła się VII edycja konferencji Retail Congress.

 

Zapraszamy do udziału zarządy i osoby odpowiedzialne za marketing, rozwój, IT, merchandising i zakupy w sieciach handlowych, właścicieli sklepów oraz wszystkich uczestników rynku.

 

Projektowanie przyszłości
Eksperci z wiodących firm badawczych i konsultingowych zaprezentują dane o rynku handlu detalicznego oparte na badaniach i sektorowych analizach. Agnieszka Górnicka z firmy badawczej Inquiry Market Research przedstawi trendy i prognozy na najbliższe lata dla rynku handlu detalicznego w Polsce.

 

Na tegorocznym spotkaniu będzie podkreślona tematyka dynamicznych zmian w otoczeniu i zachowaniu klientów powodowanych rozwojem technologii. Podczas prelekcji Agnieszki Chrostowskiej z firmy Human Traffic słuchacze dowiedzą się czego już dziś oczekują klienci podczas zakupów. – Chcielibyśmy, aby uczestnicy zobaczyli miejsca sprzedaży oczami klientów, a także spojrzeli razem z nami w przyszłość. Dobrze wiedzieć, co czeka rynek za kilka lat, by nie tylko aktywnie reagować na zmiany, ale dołączyć do tych, którzy wyznaczają trendy – mówi.

 

Z kolei Sebastian Starzyński z firmy badawczej ABR SESTA omówi wpływ innowacji na sposoby projektowania, produkcji, dystrybucji i sprzedaży. Powie także dlaczego osoby odpowiedzialne za strategie i innowacje powinny być zaznajomione z ekonomią współpracy, sztuczną inteligencją, Big Data i Internetem rzeczy. – Świat nigdy nie rozwijał się tak dynamicznie, dlatego w najbliższych latach czeka nas duży skok w obszarze korzystania z technologii. W trakcie prelekcji podpowiem jak zauważyć zmiany wkraczające do naszej branży – dodaje.

 

Praktyczne rady ekspertów
Retail Congress to także prezentacje, podczas których specjaliści odniosą się do wybranych obszarów biznesu. Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka EGO-STUDIO Shop Design, podzieli się wiedzą na temat skutecznej współpracy z projektantem. Opowie o znaczeniu precyzji w określeniu założeń projektu. – Dobrze sporządzony brief pozwoli uniknąć zbędnych kosztów oraz zaowocuje ciekawym i funkcjonalnym projektem – zachęca.

 

Natomiast dr Maciej Kraus z firmy PwC Polska w formie praktycznych warsztatów zapozna słuchaczy z polityką cenową w różnych branżach i na poszczególnych etapach łańcucha wartości. Uczestnicy poznają sprawdzone i praktyczne metody zarządzania przychodami i strategie cenowe. – Warsztat będzie okazją do zaznajomienia się ze znaczeniem efektywnej polityki cenowej, a także szansą do wymiany doświadczeń branżowych – zapowiada prelegent.

 

Konferencja Retail Congress to także dostęp do najnowszych rozwiązań wspomagających zarządzanie sieciami handlowymi. Będzie mowa m.in. o eSAMBO, systemie w chmurze obsługującym sieci handlowe czy narzędziach automatycznego znakowania oraz identyfikacji towarów. W programie znajdzie się również prezentacja, podczas której będzie można znaleźć odpowiedź na pytanie jak terminal płatniczy zwiększa przychody punktów handlowych.

 

AGENDA KONFERENCJI

 

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ

 

Informacje o prelegentach znajdują się w aplikacji mobilnej targów, która umozliwia m.in. ocenianie i komentowanie prezentacji.

 

Język konferencji: polski i angielski, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie.

 

Dla przedstawicieli sieci handlowych i właścicieli sklepów obowiązują specjalne ceny kart wstępu:

  • Udział 1 osoby w konferencji - 390 zł,
  • Pakiet VIP: udział 1 osoby w konferencji i afterparty - 590 zł.

Przy zgłoszeniu do 20 października obowiązuje dodatkowy rabat 20%.

Ceny kart wstępu dla pozostałych firm:

  • Udział 1 osoby w konferencji - 590 zł,
  • Pakiet VIP: udział 1 osoby w konferencji i afterparty - 790 zł,
  • Wstęp tylko na afterparty - 390 zł.

Podane ceny nie zawieraja podatku VAT. W cenę karty wstępu na konferencję wliczony jest nieograniczony dostęp do bloków tematycznych i paneli konferencji, kawa, lunch, komplet materiałów konferencyjnych, pakiet publikacji ECP Polska: kwartalnik Perfect Store oraz roczne raporty: Handel i Shopping Centres in Poland.

 

Miejsce: Sala konferencyjna C1 na I piętrze w Centrum EXPO XXI. Liczba miejsc jest ograniczona.

 

Afterparty odbywa się 16.11.2016 w godz. 19:00 - 24:00 w Villa Foksal, adres: Foksal 3/5, Warszawa

 

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ

 

Informacji udzielają:

Łukasz Krajewski, E: lkrajewski@ecppolska.pl, T: 22 865 0436
Anna Wierczuk, E: anna@ecppolska.pl, T: 22 865 0500
Kamila Gałecka, E: kamila@ecppolska.pl, T: 22 865 0435