Nawigacja

Zwycięzcy w konkursie Innowacje Handlu 2017

  Kategoria: SYSTEMY I TECHNOLOGIE IT
MAINBOX
D&K Technology Sp. z o.o.

MainBOX to innowacyjne rozwiązanie, które daje możliwość przygotowania zakupów z wykorzystaniem rozwiązań IT w życiu codziennym. Zakupy nigdy wcześniej nie były tak proste i inteligentne. Trzy proste kroki przeprowadzą nas bezpiecznie przez transakcje bez zbędnego oczekiwania w kolejce, dadzą komfort wyboru, pewność otrzymania zamówionego towaru  chwilę po złożeniu zamówienia oraz dostarczą poczucie pełnego zadowolenia z obsługi.
     
  Kategoria: DRUKARKI, SKANERY, KOLEKTORY, POS
TABLET SENOR TPOS
Datecs-Polska Sp. z o.o.

tPoS to nowoczesne 10-calowe rozwiązanie POS do zastosowań przenośnych (mobilny sprzedawca) oraz stacjonarnych, pracujące pod kontrolą systemu Windows 10 IoT i 4-rdzeniowego procesora Intel. Standardowo wyposażony w pamięć RAM 4 GB oraz pamięcią danych 64 GB, w porty USB 2.0 i 3.0, moduł WiFi, moduł Bluetooth 4.0, aparat 2 Mpx oraz 8 Mpx. Bardzo wydajny akumulator litowo-polimerowy o pojemności 7900 mAh pozwala na wielogodzinną pracę bez ładowania. Istnieje możliwość rozbudowania pamięci urządzenia o kartę microSD.
Opcjonalna stacja dokująca pozwala przekształcił urządzenie w kompletne stanowisko systemu sprzedaży. Stacje dokujące są dostarczane w różnych wariantach, aby zapewniać różnorodność zastosowań do potrzeb klientów. Szereg opcji zwiększa możliwości zastosowania urządzenia:
- czytnik kart magnetycznych
- czytnik kart chipowych
- czytnik linii papilarnych
- czytnik kodów kreskowych 1D i 2D
- czytnik RFiD
- moduł GSM
iPOS został zaprojektowany zarówno dla branży detalicznej, jak i hotelarsko gastronomicznej. Został on poddany wymagającym testom – posiada certyfikat IP54 (odporność na kurz i wodę). Dzięki swojej solidnej i gumowanej obudowie jest odporny na upadek z wysokości do 120 cm.
     
  Kategoria: DRUKARKI, SKANERY, KOLEKTORY, POS
KOMPUTER POS SENOR V5E
Datecs-Polska Sp. z o.o.

V5e to nowa seria komputerów POS marki Senor. Płaski bezbramkowy 15-calowy ekran dotykowy w połączeniu z kolorową obudową nadaje urządzeniu elegancki i nowoczesny wygląd. V5e na platformie Intel Celeron z pamięcią RAM 4GB to wydajne i energooszczędne rozwiązanie. System bezgłośnego chłodzenia podwyższa komfort pracy i zapobiega przed przenikaniem brudu do wnętrza obudowy i jego podzespołach, powodując ich przegrzewanie. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom, solidności wykonania oraz niezawodności V5e jest w stanie dopasować się do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Komputer spełnia wymogi standardu IP54, dzięki czemu może bezawaryjnie pracować w pomieszczeniach o wysokiej wilgotności. V5e może być regulowany ręcznie w poziomie oraz w pionie. Wbudowane porty komunikacyjne pozwalają na bezproblemowe podłączanie wielu urządzeń peryferyjnych.
Wersja standardowa zawiera łatwy do odinstalowania dysk Half-Slim SSD o pojemności 64 GB. Jest to dodatkowy port umożliwiający korzystanie z funkcji RAID 1 Disk Mirroring. Tym samym zapewnia bezpieczeństwo danych systemowych oraz transakcji. Ekran dotykowy wykonany w technologii pojemnościowej zapewnia niezawodność i wysoki komfort pracy przez cały okres użytkowania urządzenia. Komputer POS Senor V5e to urządzenie typu All-in-One dzięki możliwości rozbudowy o wyświetlacz klienta VFD lub monitory dla klienta, czytnik kart magnetycznych, kartę WiFi.
     
  Kategoria: PROJEKTY I WYPOSAŻENIE WNĘTRZ SKLEPOWYCH
LADA CHŁODNICZA CARINA 07
ES System K Sp. z o.o.

Właściciele cukierni i kawiarni coraz większy nacisk kładą na efektowną ekspozycję swoich wyrobów. Najlepsze warunki może zapewnić transparentna witryna. Zespół R&D wraz ze Studiem Projektowym Grid pracował nad zapewnieniem takich warunków od niemal roku. Udało się spełnić te oczekiwania poprzez unikatowe rozwiązania zastosowane w ladzie Carina 07. Witryna posiada podwójne szyby, mimo to udało się osiągnąć maksymalną widoczność towaru. Pozwala na to także nowatorski system bocznej dystrybucji schłodzonego powietrza. W urządzeniu zastosowano też podwójny agregat na R290 – ekologiczny czynnik chłodniczy. W porównaniu z innymi urządzeniami tej klasy, w modelu Carina 07 osiągnięto oszczędności na poziomie 40 proc. Warto wspomnieć też o możliwości uchylenia szyby frontowej, która pozwala na utrzymanie urządzenia w czystości. Zatowarowanie jest możliwe poprzez drzwiczki w tylnej części. Istnieje też możliwość zastosowania dowolnej zabudowy urządzenia, zgodnej z charakterem danego obiektu handlowego.

     
  Kategoria: KASY FISKALNE I WAGI
KASOTERMINAL IPOS DUET
iPOS SA

Kasoterminal iPOS duet to jedyne na rynku urządzenie fiskalno-płatnicze, które wypełnia jednocześnie obowiązek fiskalizacji i umożliwia obsługę płatności bezgotówkowych. Integracja dwóch urządzeń pozwala detalistom zaoszczędzić na dzierżawie terminala płatniczego, co pomaga radykalnie zwiększyć sieć akceptacji płatności bezgotówkowych w małych sklepach.
Rozwiązania iPOS zmieniają oblicze handlu detalicznego, wprowadzając małe i średnie biznesy w erę smart. Aplikacja sprzedażowa jest bezpłatnie i cyklicznie aktualizowana o nowe funkcje, zatem możliwości urządzenia rosną w rytm rozwoju biznesu. Kasoterminal pracuje w pełni on-line, dzięki czemu możliwe jest raportowanie i zarządzanie sklepem z dowolnego miejsca na ziemi za pomocą smartfona, komputera czy tabletu. Zdalna zmiana cenników, dodanie asortymentu do bazy czy sprawdzenie obrotów to nie problem dla użytkowników kasoterminali. Wprowadza to zupełnie nową jakość dla małych detalistów, którzy nie mogli sobie dotychczas pozwolić na narzędzia, które zwiększą ich konkurencyjność.
     
  Kategoria: DRUKARKI, SKANERY, KOLEKTORY, POS
PRZENOŚNY TERMINAL DANYCH CIPHERLAB RS31
Koncept-L S.A.

CipherLab RS31 to nowej generacji terminal mobilny typu ‘All-touch’, będący następcą popularnej serii RS30. Urządzenie pracujące na systemie Android 6.0 ma do dyspozycji czterordzeniowy procesor o taktowaniu 1.3 GHz oraz 2 GB pamięci RAM. W wersji standardowej, RS31 posiada baterię litowo-jonową o pojemności 2960 mAh, która umożliwia od 10 do 12 godzin pracy. Niezawodne połączenia WiFi oraz 4G / LTE gwarantują dostęp do systemu firmy w dowolnym miejscu i czasie. Dodatkowo terminal wyposażony jest w czytnik kodów 1D lub 2D oraz kamerę o rozdzielczości 8 Mpx. Dużą zaletą urządzenia jest również jego waga. W podstawowej konfiguracji z modułem 2D i baterią, terminal waży poniżej 260 gram, co zapewnia ergonomię użytkowania, nawet podczas wielogodzinnej pracy. Taka specyfikacja sprawia, że RS31, podobnie jak jego poprzednik, idealnie wpisuje się w potrzeby wielu branż.
     
  Kategoria: PROJEKTY I WYPOSAŻENIE WNĘTRZ SKLEPOWYCH
WITRYNA CUKIERNICZA SONATA
MAWI S.J.

Wyposażenie standardowe witryny Sonata to: wbudowany agregat chłodniczy, chłodzenie wymuszone, elektroniczny termostat z cyfrowym wyświetlaczem, rozmrażanie automatyczne, automatyczne odparowanie skroplin, obudowa drewnopodobna z płyty (możliwość wyboru), energooszczędne oświetlenie LED każdej półki, trzy półki szklane, drzwi przeszklone przesuwne z szybą zespoloną (zdejmowane), nóżki do wypoziomowania urządzenia, wymienna obudowa z możliwością demontażu bez użycia narzędzi, wyjeżdżający agregat, uchylna przednia szyba.
Sonata 1.0   +4 do +12 °C 930 x 800 x 1400 1.4
Sonata 1.4   +4 do +12 °C 1430 x 800 x 1400 2.2
     
  Kategoria: E-COMMERCE & MOBILE
TERMINAL PACZKOWY FRESHBOX
Modern-Expo S.A.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz potrzebom rynku, Modern-Expo opracowało rozwiązanie w ramach e-commerce, które umożliwia rozwój handlu wielokanałowego oraz przemodelowanie biznesu, w oparciu o oferty dedykowane dla klientów. Takim rozwiązaniem jest tzw. Fresh-box czyli delivery station, zautomatyzowany punkt nadania, przechowywania i odbioru towarów oraz przesyłek, który skraca drogę pomiędzy sprzedającym a kupującym, jak również pomiędzy wytwórcą żywności a jej konsumentem. 
Jego mocną stroną jest kompleksowa, spersonalizowana oferta pod kątem wielkości modułów, rozbudowywania zestawów, ich przeznaczenia oraz stworzenia ewentualnej przestrzeni reklamowej.
Przewagą tego rozwiązania dla konsumentów jest możliwość komunikacji w trakcie procesu dostawy/odbioru za pomocą kanałów elektronicznych, intuicyjnego oprogramowania, jak również odbioru o każdej porze w określonym miejscu. Wygodę płacenia zapewnia wbudowany terminal płatniczy.
Możliwość korzystania z Fresh-boxów kształtuje decyzje zakupowe klientów, którzy stawiają na skrócenie czasu oczekiwania w kolejkach sklepowych, bezpośrednią dostawę, świeżość produktów, spersonalizowaną ofertę oraz budowanie relacji ze sprawdzonymi dostawcami.
Unikalną funkcją produktu Modern-Expo jest zastosowanie terminali, w których można przechowywać produkty wymagające niskiej temperatury, niezbędnej do zachowania ich świeżości i wartości odżywczych. Świeżość zapewnia również stałe krążenie powietrza pomiędzy boksami. Dzięki użyciu propanu R290 jako substancji chłodzącej, jednostka nie stanowi obciążenia dla środowiska, a elementy wyposażenia, takie jak energooszczędny wentylator, pozwalają ograniczyć pobór energii.
Fresh-box jest narzędziem umożliwiającym szybkie dotarcie do klienta – nie tylko detalistom oraz sieciom handlowym, ale również operatorom usług pocztowych, kurierskich, logistycznych, aptekom etc.
     
  Kategoria: PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
POLOKARTA
POLOmarket Sp. z o.o.

POLOkarta to karta lojalnościowa POLOmarketu dla stałych klientów sieci. Bezpłatna i honorowana we wszystkich supermarketach sieci na terenie całego kraju pozwala na zakup wielu towarów w atrakcyjnych cenach.
Dzięki POLOkarcie można lepiej i precyzyjniej przygotować specjalnie dedykowane promocje pod klientów i spełniać ich oczekiwania: wiadomo, jakie produkty powinny znaleźć się w promocji. Wdrożono też specjalny sms-owy system informowania klientów o zniżkach, które przygotowane są na podstawie preferencji zakupowych danego klienta.
POLOkartę można wyrobić bezpłatnie w każdym sklepie sieci podczas płacenia za zakupy. Innowacyjny system rejestracji oparty o terminal płatniczy pozwala zarejestrować kartę w czasie krótszym niż 1 minuta. Przy zakładaniu karty konieczne jest jedynie podanie numeru telefonu, a autoryzacja następuje poprzez SMS. POLOkartę można też zamówić przez Internet na stronie www.polomarket.pl/polokarta, wypełniając stosowny formularz.

     
  Kategoria: DRUKARKI, SKANERY, KOLEKTORY, POS
SKANER LADOWY Z FUNKCJĄ WAGI MP7000
Zebra Technologies

Skaner ladowy z funkcją wagi MP7000 skierowany jest do sklepów spożywczych, sieci dyskontów i składów hurtowych. Urządzenie pozwala przyspieszyć pracę kas i zmniejszyć sklepowe kolejki. MP7000, uzupełniony o oprogramowanie DataCapture DNA, kontynuuje sukces swojego poprzednika – modelu MP6000, który był pierwszym w branży uniwersalnym rozwiązaniem skanującym z tradycyjną konstrukcją biooptyczną. W MP7000 wprowadzono innowacje technologiczne umożliwiające m.in. rejestrację obrazów przez kasjerów w celu łatwiejszego skanowania paragonów, rachunków za media lub produktów niezarejestrowanych w systemie. Model wyposażony jest również w inteligentny system oświetlenia, zużywający średnio nawet o 60 proc. mniej energii niż urządzenia innych producentów, co przyczynia się do obniżenia całkowitego kosztu posiadania (TCO) i zużycia energii, a jednocześnie wspiera działania firmy na rzecz ekologii. Zintegrowana pionowa i pozioma taca wagi, która zwiększa aktywną powierzchnię w celu łatwego i dokładnego ważenia dużych produktów, pomaga w zmniejszeniu strat wynikających z niedokładnego ważenia gabarytowych zakupów. Z kolei takie udogodnienia jak: mniejsza liczba części składowych, brak ruchomych elementów czy możliwość zdjęcia górnej obudowy bez użycia narzędzi, przekładają się na znacznie łatwiejsze i tańsze serwisowanie. Urządzenie oferuje również możliwość dodawania opcjonalnych funkcji, takich jak np. skaner po stronie klienta. Takie rozwiązanie pozwala klientom skanować mobilne kupony rabatowe, karty lojalnościowe i zakupy impulsywne, nie spowalniając operacji kasowych. Zaawansowana technologia skanowania firmy Zebra pozwala urządzeniu na szybką rejestrację praktycznie każdego elektronicznego lub drukowanego kodu kreskowego bez względu na jego stan, w tym opakowań z kodami Digimarc®. Umożliwia to zapewnienie krótszych kolejek do kas.
Film przedstawiający MP7000 firmy Zebra

     
  Kategoria: SYSTEMY I TECHNOLOGIE IT
KOMPUTER MOBILNY TC20
Zebra Technologies

Model TC20 firmy Zebra to pierwszy komputer mobilny klasy korporacyjnej stworzony dla sektora MŚP. TC20 to lekkie, wytrzymałe urządzenie przeznaczone do długotrwałej eksploatacji w pomieszczeniach. Skierowane jest do małych i średnich firm z sektora handlu detalicznego, w których kluczowe znaczenie ma zrównoważenie funkcjonalności urządzenia i jego kosztu. Opracowując TC20, Zebra chciała stworzyć urządzenie dla sektora MŚP, w którym ciągle jeszcze na szeroką skalę stosuje się przestarzałe systemy dokumentacji papierowej i podatne na uszkodzenia urządzenia klasy konsumenckiej o zbyt małej mocy. Dzięki wzmocnionemu, a przy tym lekkiemu modelowi TC20, małe i średnie firmy mogą wykorzystywać rozwiązania biznesowe, takie jak wytrzymały akumulator czy zwiększona liczba opcji łączności. W odróżnieniu od rozwiązań konsumenckich TC20 wyposażony jest w odpowiedni do zastosowań biznesowych skaner, który umożliwia rejestrację praktycznie każdego kodu kreskowego, drukowanego lub elektronicznego, bez względu na jego stan. Dodatkowo model posiada obudowę, która jest odporna na zapylenia i upadki, dzięki czemu zmniejsza się liczba drogich napraw i wydłuża okres bardziej produktywnej eksploatacji. Wdrożenie TC20 jest łatwe i nie wymaga czasochłonnego szkolenia personelu. Jasny wyświetlacz 4,3 cala i interfejs systemu Android zapewniają powszechnie znany, intuicyjny sposób obsługi, od razu po pierwszym uruchomieniu. TC20 jest dostępny w wersji tylko z ekranem dotykowym oraz z ekranem dotykowym i klawiaturą. Pracownicy, którzy go używają, mają więcej czasu dla klientów.