Nawigacja
Aktualności
dr Marek Borowiński

Shop Doctor - dr Marek Borowiński znany jako lekarz sklepów. Prowadzi swój autorski program telewizyjny „Sklepowe Rewolucje”, w którym pomaga sklepom i ich właścicielom ratować ich biznes. Specjalista od psychologii koloru i komunikacji marketingowej. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych.  Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych.

www.shopdoctor.pl

Bogdan Łukasik

Przewodniczący Rady Nadzorczej Modern-Expo Group.
Przedsiębiorca z ponad dwudziestopięcioletnim stażem tworzenia i rozwoju wyposażenia dla branży handlowej, które obecnie jest dostarczane do ponad 60 krajów świata. Doskonały menedżer, wizjoner oraz organizator, w którego słowniku brakuje słowa „niemożliwe”. Na doświadczenie zawodowe składa się wieloletnia współpraca z największymi sieciami handlowymi na arenie międzynarodowej, udział w licznych konferencjach i przedsięwzięciach handlowych oraz inspiracje z przeczytanych książek. Ogromną pasją i satysfakcją płynącą z wykonywanej pracy zaraża otaczających go ludzi.

www.modern-expo.com

James Breaks

Architekt z ponad dwudziesto-pięcio letnim doświadczeniem w projektowaniu w środowisku komercyjnym.  Jego unikalne podejście do realizacji projektu to umiejętność znalezienia balansu pomiedzy kreatywnym tworzeniem a komercją. Multidyscyplinarne biuro projektowe, które reprezentuje James, zapewnia synergię projektowania koncepcyjnego i technicznego w architekturze oraz zarzadząnia projektami. Oferta ta jest wyjątkowa wśród współczesnych praktyk projektowych.
Oprócz tworzenia międzynarodowych projektów dla dużych rozpoznawalnych marek, James wykłada również na temat empirycznego projektowania w Wielkiej Brytanii, Europie i Azji.

www.therpagroup.com

Ewa Gawroniak-Olejniczak

mgr architekt wnętrz, właścicielka EGO-STUDIO Shop design
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia nowych konceptów marek i rewitalizacji istniejących konceptów.
Jej pracownia zajmuje się adaptacjami i opieką projektową nad kilkunastoma sieciami retail. Realizuje projekty wnętrz dla CH i obiektów użyteczności publicznej. Na potrzeby swoich projektów tworzy autorskie projekty mebli, prowadzi nadzory autorskie a także pełni rolę project managera.
Na stałe współpracuje z agencjami budującymi strategię marek i agencjami kreatywnymi.
www.ego-studio.pl

Peter Friedel

Peter Friedel has 35 years of experience in the Retail sector. Since 2015 he is responsible for “Industry Solutions Retail” with focus on D-A-CH.

Retail Experience: 14 years of experience as manager with commercial responsibility in international buying, merchandise management and production in an international retail company.

Retail Consulting: 15 years of experience as consulting lead and architect with focus on process and application design including project management in the retail sector.

  • Retail Supply Chain redesign and optimization of Buying, Logistics and Sales processes
  • Management of large scale projects
  • Design & Implementation of Merchandise Planning Solutions (JDA) and Merchandising Systems (SAP IS Retail, Oracle Retail)
  • Implementation of onshore and offshore service delivery structures

IT Business Development: 7 years of experience in business development, customer engagement, process consulting and implementation of innovative customer engagement solutions

Krzysztof Gwozdek

Krzysztof Gwozdek jest konsultantem zarządzającym w firmie doradczo-szkoleniowej PROFES. Specjalizuje się w problematyce strategii przedsiębiorstw, w szczególności w obszarze relacji z klientami. Zajmuje się analizą procesów biznesowych, tworzeniem modeli i standardów sprzedaży oraz opracowuje narzędzia do zarządzania działami handlowymi.

www.profes.com.pl

Grzegorz Furtak

Założyciel pricingLAB. Ekspert w dziedzinie pricingu, staretegii monetyzacji oraz strategii sprzedażowych. Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych organizacjach. Prelegent na licznych konferencjach i warsztatach poświęconych zagadnieniom pricingu i sprzedaży.

www.pricinglab.pl

Witold Podgórski

Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail

Absolwent Politechniki Krakowskiej, kierunku Informatyka. Od 2012 roku związany z produkcją systemów do zarządzania przedsiębiorstwem Comarch ERP Altum, Comarch Retail oraz Comarch ERP XL. Od 2015 roku pełni funkcję Produkt Menadżera systemów Comarch ERP Altum i Comarch Retail.  Od początku kariery zawodowej ściśle związany z rynkiem nowoczesnych rozwiązań IT dla przedsiębiorstw. Jego praca skupia się na bliskiej współpracy z kluczowymi klientami na podstawie której decyduje o kierunku rozwoju produktów. Uczestniczył w wielu projektach związanych z wdrożeniem systemów ERP dla branży Retail.

www.comarch.pl

Dariusz Pasewicz

Od 14 lat aktywnie związany z branżą IT, specjalizacja: Sieciowe Systemy Bezpieczeństwa w Energetyce i Przemyśle, z wieloma sukcesami w zakresie bezpieczeństwa infrastruktury krytycznej kraju. Od ponad 4 lat w firmie TRECOM – lidera rozwiązań sieciowych i bezpieczeństwa w Polsce.

www.trecom.pl

Viktor Arsenovych

Business Development Manager, Brother Polska
Ponad pięcioletnie doświadczenie w  branży Automatycznej Identyfikacji.  Kierownik ds. rozwoju rynku drukarek etykiet Brother -  uznanego na świecie,  ze 100-letnią historią, wiodącego producenta rozwiązań w segmencie urządzeń: wielofunkcyjnych oraz do druku.

Krzysztof Domański

Product Manager, Koncept-L S.A.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalista, z sześcioletnim doświadczeniem, do spraw sprzedaży drukarek etykiet i paragonów w Koncept-L S.A. Odpowiedzialny za projekty, strategie, wizje, politykę magazynową i promocję rozwiązań drukarkowych.

Joanna Bociąg

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii biznesu dla menedżerów, Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym oraz Prognozowania trendów w obszarach mody i designu. Moderator brandingu strategicznego, certyfikowany UX Project Manager.

W Branch Brothers prowadzi zarówno projekty operacyjne jak i doradcze  w zakresie budowania dobrego shopping experience. Realizuje różnorodne działania jako konsultant i project manager.
Pracowała dla wielu znanych marek, między innymi:  Danone, Lego, Tesco, Santander Consumer Bank, Vectra SA, mBank, Kolporter, Altom
Obszary zainteresowań to:  marketing, psychologia zachowań konsumenckich, aktywizacja kreatywności, współpraca zespołowa.
Jest zwolenniczką myślenia „out of box”  i współpracy z ludźmi w oparciu o ich silne strony.

www.branchbrothers.pl

Założyciel i Prezes Zarządu w 3S IT Sp. z o.o.
Doświadczenie zawodowe zdobywał prowadząc działalność i równocześnie pracując jako referent ds. budżetowania i analiz na Łódzkim Lotnisku, następnie jako analityk - informatyk firmie KRAL.
Z powodzeniem łączy funkcje Prezesa Zarządu z ekspertem z zakresu niskich prądów i rozwiązań multimedialnych przy dużych projektach inwestycyjnych na terenie całego kraju.
Liczne szkolenia oraz zdobyta praktyka i chęć dalszego rozwoju sprawia, że realizuje kolejne postawione przed sobą i firmą cele.
Student Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Czas prywatny poświęca na zwiedzanie i piesze wędrówki oraz na jazdę snowboard’em.
www.3sit.pl

Piotr Gajewski

Dealer Manager C&E Poland, Sony Europe Limited

W firmie Sony Europe Limited sp. z o.o. odpowiedzialny jest za rozwój kanałów sprzedaży w Polsce dla profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych i korporacyjnych SONY takich jak projektory, monitory wielkoformatowe, systemy zarządzania infrastrukturą AV, systemy Digital Signage.

Swoją karierę 10 lat temu rozpoczynał jako specjalista ds. systemów interaktywnych przeznaczonych dla rynku edukacyjnego. Posiada bogatą wiedzę o rozwiązaniach i rynku AV w Polsce. Prywatnie miłośnik nowych technologii, fotografii i motocykli.

www.sony.pl

Piotr Jastrzębski

Partner w firmie pricingLAB. Ekspert w zakresie wykorzystania metod numerycznych w pricingu. Matematyk i informatyk z wykształcenia. Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem w zakresie finansów, controllingu, zarządzania ryzykiem i business development. Doświadczenia zawodowe wzbogacał również jako członek wielu rad nadzorczych.

www.pricinglab.pl

Agnieszka Chrostowska

Od ponad 10 lat pomaga przedsiębiorcom i sieciom handlowym tworzyć miejsca przyjazne ich klientom. Specjalizuje się w badaniach i projektowaniu funkcjonalnym miejsc sprzedaży. Jako ekspert w dziedzinie zachowań klientów prowadziła projekty badawcze, doradcze i wdrożeniowe w zakresie standardów doświadczenia zakupowego dla znaczących marek na polskim rynku. Na swoim koncie ma opracowania shopping experience m. in. dla Grupy LUX MED,  RTV EURO AGD, BZ WBK, Plus GSM, BNP Paribas, BOŚ Banku, Shell, Enea. Trenerka i moderatorka metodologii Design Thinking. Ukończyła Psychologię Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Współzałożycielka Human Traffic :: Shopping Experience Design - agencji specjalizującej się w kreowaniu doświadczeniu klienta w miejscu sprzedaży.

www.humantraffic.pl

Jakub Szarata

RnD Director
Z SKK S.A. związany od 2007 roku. W tym czasie zajmował m.in. stanowiska Kierownika działu Systemów Sieciowych oraz Dyrektora Business Unit. Od 2016 roku pełnie rolę Dyrektora działu RnD. W czasie swojej kariery realizował projekty m.in. dla Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz, Espersen, DB Schenker.
Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach sieciowych dla przemysłu i logistyki, bezpieczeństwie danych, technologii Bluetooth, zagadnieniach z Obszaru Industry 4.0,  i sensoryki. W chwili  obecnej jego dział pracuje nad innowacyjnym projektem wdrażającym rozwiązania z obszaru IoT do procesu automatyzacji logistyki magazynowej.

www.skkglobal.com

Robert Wiśniewski

Z branżą IT związany od 2004 w rolach kierownika działu sprzedaży oraz przedsiębiorcy. Aktualnie Project Manager w Best.net specjalizujący się w zarządzaniu wdrożeniami e-commerce. Pasjonat technologii internetowych, jako narzędzia do rozwiązywania współczesnych problemów w skali mikro i makro. Realizuje projekty dla start-up’ów, firm rodzinnych oraz dużych organizacji (PBG S.A., Grant Thornton, Poczta Polska, VBH, Collegium Da Vinci). Ceni sobie niezależność i nieszablonowe podejście do realizowanych projektów.
www.best.net.pl

Radosław Łach

Dyrektor działu sprzedaży w Dotpay / eCard, z branżą płatności online związany od ponad 6 lat. Uczestniczy w tworzeniu procesów sprzedażowych oraz przy rozwoju produktu. Współpracował przy wielu projektach e-commerce związanych z wdrożeniem indywidualnych rozwiązań płatniczych mających na celu optymalizację ścieżki zakupowej. Wieloletnie doświadczenie w obszarze e-commerce daje mu szeroką wiedzę na temat identyfikacji potrzeb zarówno ze strony biznesu jak i konsumentów. Chętnie dzieli się swoją wiedzą na konferencjach oraz w licznych publikacjach.

ecard.pl