Nawigacja
Aktualności
Krzysztof Kuliś

Sales Director, Talkin’ Things

Niemal 18 lat w handlu międzynarodowym. Miał okazję rozwijać swoje kompetencje zarówno w sprzedaży produktów, jak i usług. Szeroka znajomość rynku pozwoliła mu na szybkie odnalezienie się w branży nowych technologii, do których zaliczamy również RFID i szerzej całe IoT.
W swojej pracy Krzysztof zdecydowanie stawia na podejście, w którym skupia się nie tyle na samej sprzedaży co na rozwiązanie konkretnych wyzwań, z którymi mierzą się jego klienci. Ma to kluczowe znacznie w tak wciąż jeszcze nowej branży, jak produkcja tagów RFID, gdzie koszty z wdrożenia technologii są bardzo często łatwe do zidentyfikowania. Natomiast sama aplikacja rozwiązań na produkty wymaga szerokiego spojrzenia na infrastrukturę firmy,  jej filozofię i podejście biznesowe. Zdecydowanie „go to person” jeśli rozważasz wprowadzenie RFID w swoim biznesie.

Armen Moska

Business Development Manager, Retail Technology Solutions, HIKVISION POLAND

Od ponad 10 lat wspiera największe sieci detaliczne w procesie transformacji cyfrowej.
Doradza w zakresie rozwoju technologicznego poprzez odpowiedni dobór i implementację technologii strategicznych w placówkach handlowych, skupiając się przede wszystkim na opracowaniu koncepcji i wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań wpierających kluczowe obszary ich działalności.
Swoje doświadczenie zdobywał jako dostawca zintegrowanych technologii budujących przewagę konkurencyjną swoich Klientów. Specjalizuje się w systemach centralnego zarządzania obiektami rozproszonymi ze szczególnym uwzględnieniem technologii obiektowych.
W Hikvision Poland od ponad roku odpowiada za rozwój relacji biznesowych z kluczowymi Klientami sektora detalicznego. Prowadzi projekty oparte w głównej mierze o zaawansowaną analizę wideo w placówkach handlowych.

Nicolas George

Nicolas George is Sales Director at Optimix with more than 20 years of experience, he is excelling in SaaS data and consulting. Specializing in both packaged and individualized solutions, his expertise extends to conducting comprehensive market research. With a decade devoted to cultivating retail relationships, he has demonstrated a commitment to fostering enduring partnerships. Over 10 years of experience in retail relationships, spanning roles at the manufacturer level (Unilever), within market research institutes (Nielsen), and in software services (Optimix).

Marco Schumacher

Director of Business Development

Marco Schumacher pracował przez 3 lata jako kierownik projektu ds. innowacji w czeskiej spółce zależnej REWE, Penny Market. Następnie spędził prawie 5 lat na podobnym stanowisku kierownika projektu w holenderskiej grupie Albert Heijn pod marką "Albert" działającej w Czechach. Na obu stanowiskach był głównie zaangażowany w realizację innowacyjnych i złożonych projektów i koncepcji sklepów.
Niecały rok temu przeszedł do MORIS design, gdzie obecnie odpowiada za ekspansję na rynek niemiecki i austriacki, a także za marketing międzynarodowy. W ramach specjalnego projektu zajmuje się również realizacją koncepcji sklepów 24/7.

Sebastian Kucharski

Product Manager, Koncept-L S.A.

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, specjalność zarządzanie w przemyśle. Specjalista w zakresie czytników kodów kreskowych i rozwiązań POS, odpowiedzialny za: wprowadzanie nowych produktów na rynek, udział w procesach konstrukcji dedykowanych rozwiązań sprzętowych, tworzenie kanałów sprzedaży oraz doradztwo.

A graduate of the AGH University in Kraków, specializing in management in industry. He is a specialist in the field of barcode readers and POS solutions, responsible for: introducing new products to the market, participation in the processes of designing dedicated hardware solutions, creating sales channels and consulting.

Piotr Klepczarek

Dyrektor Generalny EMEA, Cubetape
General Manager EMEA, Cubetape

Piotr jest odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań Cubetape w regionie EMEA. Cubetape należy do Parceltools, firmy z Australii, światowego lidera w projektowaniu i rozwoju mobilnych urządzeń skanujących i pomiarowych dla łańcucha dostaw. Piotr jest również mentorem dla startupów w ramach programu akceleracyjnego MIT w regionie CEE. Prowadzi wykłady i udziela konsultacji na temat strategii sprzedaży oraz strategii wielokanałowych. Wykładał m.in. w Programie IMBA wiodących europejskich szkół biznesu: London Business School, HEC School of Management Paris, Norwegian School of Economics and Business Administration oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Piotr is responsible for the EMEA business at Cubetape, a company from Australia, world leader in the design and development of mobile hand-held scanning and measuring devices for the Supply Chain. Piotr also provides expert mentoring to startups under the accelerator program of MIT in the CEE region. He is lecturing and providing consultancy on international business expansion and sales strategies. He was lecturing at the joint IMBA Programme of the leading European Business Schools: London Business School, HEC School of Management Paris, Norwegian School of Economics and Business Administration and Warsaw University of Technology Business School.

Alexander Kokhanovskyy

20 years of experience in esports.
Former professional pro-player.
Founder of Natus Vincere (NAVI) - one of the most popular and the most successful professional teams in the esports history.
Co-founder of ESForce holding - the third largest esports project in the world, in 2018 ESForce was acquired for $100M.
Takes 1st place in the list of “14 businessmen and managers who create esports in the CIS region” according to Forbes.

Sebastian Starzyński

Futurolog, który aktywnie popularyzuje tematykę Sztucznej Inteligencji, Internetu Rzeczy automatyzacji oraz transhumanizmu.
Prezes spółki TakeTask dostarczającej aplikację do zarządzania zadaniami i optymalizacji procesów dla pracowników nie biurowych oraz spółki PromoPlan, platformy służącej do zarządzania promocjami i dokumentacją promocyjną.
Założyciel agencji badania rynku ABR SESTA.
Członek zarządu Fundacji Edukacja dla Przyszłości, która zarządza polską wersją językową Khan Academy.
W czasie wolnym zajmuje się rolnictwem regeneratywny, gra w gry planszowe, pływa na surfingu i kitesurfingu, jeździ na nartach i snowboardzie
W przeszłości wprowadził na polski rynek sieć restauracji SUBWAY oraz tworzył nowy koncept kawiarni mobilnych Coffee-Day.
Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na Wydziale Marketingu i Zarządzania.
Żonaty, dwójka dzieci.

Kazik Tomczyk

Field Account Manager, Soti

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w dziedzinie sprzedaży. Jego specjalnością jest prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych. Profesjonalne doradztwo i dobór odpowiednich ofert to jego sposoby na zapewnienie pozytywnego wizerunku marki. Buduje długofalowe relacje biznesowe z dystrybutorami, sklepami i sieciami handlowymi

Atul M Karanjkar

Sensormatic Solutions / Johnson Controls, Inc.

Atul M Karanjkar is Channel Business Leader at Sensormatic Solutions,  Johnson controls business unit, has over 15 years’ experience in retail technology business across the EMEA region. He is instrumental in driving RFID and loss prevention technologies business with several global and multinational retailers, well  known brands, operating in apparel, grocery and other segments. Atul holds a Ph.D in engineering and management degrees, and has worked  extensively in consulting, software and technology business.

dr Marek Borowiński

Shop Doctor - dr Marek Borowiński znany jako lekarz sklepów. Prowadzi swój autorski program telewizyjny „Sklepowe Rewolucje”, w którym pomaga sklepom i ich właścicielom ratować ich biznes. Specjalista od psychologii koloru i komunikacji marketingowej. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych.  Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. 

www.shopdoctor.pl