Nawigacja
Aktualności
Sascha Stockem

Założyciel i CEO firmy Nethansa (dawniej Webbiz) świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon. Przedsiębiorca, ekspert branży e-commerce, pomysłodawca systemu Clipperon-stworzonego na własne potrzeby. Wprowadza polskie firmy na nowe, perspektywiczne rynki. Prelegent na wielu europejskich konferencjach. Absolutny entuzjasta rozwoju biznesu i nowych technologii. 

www.nethansa.com

dr Marek Borowiński

Shop Doctor - dr Marek Borowiński znany jako lekarz sklepów. Prowadzi swój autorski program telewizyjny „Sklepowe Rewolucje”, w którym pomaga sklepom i ich właścicielom ratować ich biznes. Specjalista od psychologii koloru i komunikacji marketingowej. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych.  Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych.

www.shopdoctor.pl

Bogdan Łukasik

Współzałożyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Modern-Expo Group.

Przedsiębiorca z ponad 25-letnim doświadczeniem w tworzeniu i rozwoju wyposażenia dla branży handlowej. Współtwórca Modern Expo Group - holdingu, który obecnie jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, dystrybuując swoje produkty do ponad 65 krajów i dostarczając wyposażenie handlowe do największych światowych detalistów.

Doskonały menedżer, wizjoner oraz organizator. W jego słowniku nie ma słowa „niemożliwe”. Ogromną pasją i satysfakcją płynącą z wykonywanej pracy zaraża otaczających go ludzi.

www.modern-expo.com

Sebastian Starzyński

Futurysta. Jest jednym z prekursorów popularyzacji gamifikacji, Big Data, Ekonomii współpracy a obecnie przybliża tematykę Sztucznej inteligencji i Internetu rzeczy.

Na studiach założył firmę badawczą ABR SESTA, która specjalizuje się w badaniach środowiska zakupowego oraz zachowań zakupowych.

Od ponad 20 lat zajmuje się badaniem środowiska zakupowego, a także zachowań zakupowych konsumentów, analizą rozwoju nowych technologii, a także e-commerce. Prowadzi kilka spółek e-biznesowych, w tym firmę TakeTask – pierwsza polska platformą croudsourcingową oraz system do zarządzania zadaniami w firmach o rozproszonej sile roboczej oraz PromoPlan - platformę do zarządzania promocjami i dokumentacji promocji.

Jako współzałożyciel i członek zarządu Fundacji Edukacja Przyszłości angażuje się w zmianę systemu edukacji w Polsce m.in. poprzez współtworzenie polskiej wersji językowej Khan Academy. W przeszłości wprowadził na polski rynek sieć restauracji SUBWAY oraz tworzył nowy koncept kawiarni mobilnych Coffee-Day.

Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na Wydziale Marketingu i Zarządzania.

www.abrsesta.com

Dariusz Gocławski

Od 2004 roku prowadzi pracownię A+D specjalizującą się w tworzeniu sklepów, biur i gastronomii (www.aplusd.pl). Posiada bardzo duże doświadczenie z zakresu visual merchandisingu, architektury, psychologii konsumenta, tworzenia konceptów, budowania marek itp. Ma na koncie dziesiątki publikacji, wywiadów i udział w wielu programach telewizyjnych czy radiowych. Zrealizował projekty ponad dwóch tysięcy sklepów, restauracji, barów, showroomów, butików, biur obsługi klientów, przychodni. Stworzył koncepty dla kilkudziesięciu marek, m.in. Aioli, Atlantic, Caterina, Dulux, Heyah, Ingersoll Rand (Irlandia), Menbur (Hiszpania), Shoes (Rosja), Wittchen, Vision Express, PARA (Rosja), Partner AGD RTV, PGNiG, PSG, PTC Era, PZU, PZU Zdrowie, Heritage Shop & Wine, Tukan Salad Bar, Joanna Klimas i in. Brał udział w powstawaniu konceptów dla międzynarodowych sieci sklepów, m.in.: Levi's, Adidas, Sony, Praktiker.

http://www.facebook.com/RetailStoreDesign

Thierry Beclin

25 years of experience in the AIDC ecosystem

Technical Director Psion Teklogix France

Product Management Director at Psion Teklogix

Managing Director France Psion

Sales Engineering Director for Eastern and Central Europe at Zebra Technologies.

 

Hobbies: trekking, football, ski, reading

Marek Pyc

Marek Pyc, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od początku kariery zawodowej związany z firmą Bosch w dziale Security and Safety Systems. Początkowo jako specjalista ds. marketingu, obecnie na stanowisku Sales Business Development Poland.
Odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz wspieranie branżowych biur projektowych, zajmujących się projektowaniem systemów zabezpieczeń w budynkach. W ramach swoich obowiązków zajmuje się również rozwijaniem współpracy z klientami końcowymi w różnych sektorach rynku. 

www.bosch.pl

Piotr Kawalec

Dyrektor sprzedaży w Thulium sp z o.o. i ekspert od procesów obsługi. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od 8 lat w branży IT oraz e-commerce. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak: S4E S.A., Nuvias Advanced Networking, Unified Sp. z o.o., AFS Software S.A. czy Morele.net Sp. z o.o.

Zdobyte doświadczenie z obszaru sprzedaży projektowej w IT, z powodzeniem wykorzystał w branży e-commerce. Jest specjalistą od zarządzania sprzedażą systemów w modelu SaaS. Skupiony na definiowaniu potrzeb klienta, wdraża procesy biznesowe, które usprawniają komunikację w firmach. W Thulium wykorzystuje swoje umiejętności w zakresie budowania i rozwoju strategii sprzedaży oraz zarządzania zespołem handlowym.

www.thulium.pl

Ewa Gawroniak-Olejniczak

mgr architekt wnętrz, właścicielka EGO-STUDIO Shop design
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia nowych konceptów marek i rewitalizacji istniejących konceptów.
Jej pracownia zajmuje się adaptacjami i opieką projektową nad kilkunastoma sieciami retail. Realizuje projekty wnętrz dla CH i obiektów użyteczności publicznej. Na potrzeby swoich projektów tworzy autorskie projekty mebli, prowadzi nadzory autorskie a także pełni rolę project managera.
Na stałe współpracuje z agencjami budującymi strategię marek i agencjami kreatywnymi.
www.ego-studio.pl

Tomasz Gzik

Biznesowo – Dyrektor Zarządzający w Goldenore, skoncentrowany na rozwoju biznesu opartego na dostarczaniu klientom rozwiązań klasy Real-Time Replication oraz Business Process Management. Wcześniej dyrektor IT, kierownik projektów, analityk, programista. Założyciel i redaktor portalu BPMstandard.pl.

Akademicko – absolwent i pracownik Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej, współpracownik Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie.

www.goldenore.pl

Karol Łużyński

Karol Łużyński – Territory Sales Manager, GoDEX Europe GmbH

Absolwent Politechniki Łódzkiej, wydziału International Faculty of Engineering, na kierunku Gestion et Technologie. Od 13 lat w branży Auto ID. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał we Francji, Anglii i w Polsce, w takich firmach jak: Michelin, Citroen, Philips, Koncept-L oraz Zebra Technologies.

Uwielbia podróżować, poznawać nowe miejsca i ciekawych ludzi. Prywatnie mąż i ojciec trójki dzieci.

www.koncept-l.pl

Michał Górski

Michał Górski, CEO Schwitzke Górski

Architekt (Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej), manager (MBA  Polish Open University), twórca polskiej filii Schwitzke&Partner.

Jako CEO Schwitzke Górski, stworzył multidyscyplinarny zespół, który bardzo kompleksowo podchodzi do kwestii projektowania, kreuje nowe standardy punktów sprzedaży, punktów handlowych i usługowych na Polskim i Europejskim rynku. Wyznaje zasadę bliskiej, wręcz organicznej współpracy z Klientem, rozwija procesowe podejście do tej współpracy, które w centrum stawia customer experience.

www.schwitzkegorski.pl