Nawigacja

Retail Innovations Theatre

Uczestnictwo w warsztatach i prezentacjach dla słuchaczy jest bezpłatne!
Lokalizacja: koniec hali nr 1

PIERWSZY DZIEŃ: 14.11.2018

11:00 - 11:45   Sklepowe rewolucje, czyli jak zaaranżować sklep, aby zwiększyć sprzedaż? -  dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (autor programów TV: „Sklepowe Rewolucje”, ”Shop Doctor”, autor książki: „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”)

11:45 - 12:10   Jak stworzyć indywidualny charakter sklepu i uzyskać przewagę nad konkurencją. - architekt Magdalena Kopczyńska i architekt wnętrz Hanna Chudy, Ego-Studio Shop Design.

12:10 - 12:55   Skuteczna komunikacja POS w twoim sklepie, czyli jak wpływają kolory na konsumentów w sklepie?  - dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (autor programów TV: „Sklepowe Rewolucje”, ”Shop Doctor”, autor książki: „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”).

12:55 - 13:15   Smart Przedsiębiorca" - smartfon jako podstawowe narzędzie do codziennej pracy handlowca - Mikołaj Powałka, LogySoft
Smartfony i tablety to urządzenia, które skutecznie zdobywają kolejne rynki, wypierając inne droższe, mniej dostępne narzędzia i usługi. Te małe urządzenia, które wydajnością przewyższają kilkuletnie komputery osobiste ,pokonały już podręczne aparaty cyfrowe, nawigacje samochodowe, odtwarzacze muzyki i wiele, wiele innych. A jak to wygląda na rynku Retail? Czy kolektory danych, inwentaryzatory, kasy fiskalne, sprawdzarki cen mają się czego bać?

13:15 - 13:35   Retail 2020 - Martin Oxley, Grupa Exorigo-Upos S.A.

13:35 - 13:55   Potencjał optymalizacyjny dla Logistyki w Retail. Odpowiedź na trendy w Retail. - Jarosław Matyjaszek, ORTEC Central Europe

13:55 - 14:15   Zwiększ sprzedaż dzięki innowacyjnym technologiom! Mariusz Lewandowicz, Dyrektor Centrum Innowacji, F1 IT Technology
Firmy z całego świata poszukują innowacyjnych rozwiązań reklamowych, które pozwoliłyby przyciągnąć nowych klientów. Można to osiągnąć tylko przez efekt zaskoczenia, dzięki rewolucyjnej technologii hologramowej.
Wyobraźmy sobie, że gdy mijamy sklep w centrum handlowym, ukazuje się naszym oczom projekcja dowolnego produktu, np. buta, zegarka, napoju czy samochodu, zawieszona w powietrzu. Nie dostrzegamy żadnego ekranu ani projektora, a jednak widzimy przed sobą trójwymiarowy obraz, który zaczyna się poruszać. Ukazuje się przed nami reklama produktu tak rzeczywista, że chcemy ją dotknąć. To nie wszystko. Możemy w tej formie pokazać cały proces powstawania produktu – w formie innowacyjnego efektu hologramu unoszącego się w powietrzu. Zapewnia to oszałamiające efekty wizualne i nie pozostawia nikogo obojętnym. Jest swojego rodzaju przeżyciem, które gwarantuje rozpoznanie marki i produktu. Jak to wpływa na sprzedaż? Nie ma lepszego sposobu na zwrócenie uwagi niż trójwymiarowy obraz, który angażuje nasze zmysły, przyciąga uwagę i sprawia, że zapamiętujemy produkt i chcemy go mieć.

DRUGI DZIEŃ: 15.11.2018

10:00 - 10:45   Neuromerchandisign, czyli jak zaprojektować doświadczenie klienta w Twoim sklepie? - prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (autor programów TV: „Sklepowe Rewolucje”, ”Shop Doctor”, autor książki: „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”).

10:45 - 11:15   Jak stworzyć indywidualny charakter sklepu i uzyskać przewagę nad konkurencją. - architekt Magdalena Kopczyńska i architekt wnętrz Hanna Chudy, Ego-Studio Shop Design.

11:15 - 12:00   Twój sklep oczami, czyli jak konsumenci postrzegają punkt handlowy i dlaczego kupują? prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR (autor programów TV: „Sklepowe Rewolucje”, ”Shop Doctor”, autor książki: „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”).

12:00 - 13:00   Jak szybko i skutecznie włączyć Amazon do sprzedaży wielokanałowej - warsztat poprowadzą Sascha Stockem i Tomasz Dybowski, Nethansa
Słuchacze poznają 10 konkretnych powodów dlaczego warto wejść na Amazon, dowiedzą się dlaczego teraz jest najlepszy moment na wejście na Amazon, ile na dzień dzisiejszy jest polskich firm na Amazonie oraz jakie kroki trzeba podjąć aby rozpocząć skuteczny biznes w całej Europie. Warsztaty będą świetną formą pogłębiania wiedzy. Niestety większość polskich firm handlowych nie ma świadomości, że teraz nie ma szybszej i łatwiejszej metody do zwiększenia obrotów i zysków niż właśnie sprzedaż na Amazon, mimo, że mają najlepsze warunki spośród wszystkich z Europy do robienia biznesu na tej perspektywicznej platformie.

13:00 - 15:30   Procesowa obsługa klienta w praktyce - warsztat poprowadzi Piotr Kawalec, Thulium
Obsługa klienta obecnie odbywa się za pomocą minimum kilku kanałów.  Poszczególne kanały mają swoją specyfikę i wymagają różnego podejścia. Przeanalizujemy je, a później bogatsi w wiedzę teoretyczną w ramach ćwiczenia zaprojektujemy skuteczny, efektywny proces obsługi.

PRELEGENCI >