Nawigacja

Retail Innovations Theatre 2016

Uczestnictwo w warsztatach i prezentacjach dla słuchaczy jest bezpłatne!

PIERWSZY DZIEŃ: 16.11.2016

10:00 - 11:00 WARSZTATY: Porady Shop Doctora, czyli jak stworzyć i urządzić sklep, aby sprzedawał? - prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR
Szkolenie to pokazuje najnowsze trendy w ściąganiu klientów do sklepów oraz efektywne metody angażowania klienta w proces dokonywania zakupów.

11:00 - 11:15 PREZENTACJA: Witryna, która sprzedaje. - LIGHT
Niestandardowe wyklejki reklamowe, które wyróżnią witryny Twojej sieci handlowej. Materiały, technologie, innowacyjne pomysły.

11:15 - 11:30 PREZENTACJA

11:30 - 12:30 WARSZTATY: Najnowsze trendy w analityce danychPrzemysław Blicharski, Business Partners eXcellence
Wyobraź sobie narzędzie analityczne tak intuicyjne, że każdy w przedsiębiorstwie mógłby z łatwością tworzyć spersonalizowane raporty, dynamiczne dashbordy oraz odkrywać nowe pokłady danych i znaczenia pomiędzy nimi. To Qlik Sense - rewolucyjna samoobsługowa aplikacja do eksploracji i wizualizacji danych, stworzona dla użytkowników indywidualnych, grup oraz firm. Qlik Sense pozwoli Ci szybko łączyć wizualizacje, jeszcze dokładniej eksplorować dane, natychmiast odkrywać połączenia i zależności między nimi, oraz dostrzegać wiele nowych możliwości.

12:30 - 12:45 PREZENTACJA

12:45 - 13:00 PREZENTACJA

13:00 - 14:00 WARSZTATY

14.00 – 15.00 WARSZTATY: Jak dotrzeć do e-klienta milenijnego i sprzedać mu więcej. - prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR
Podczas wykładu uczestnicy dowiedzą się jak budować strategię sprzedaży w oparciu o narzędzia komunikacji wielopokoleniowej

DRUGI DZIEŃ: 17.11.2016

10:00 - 11:00 WARSZTATY: Audyt Twojego sklepu, czyli punkt sprzedaży oczami klienta. - prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR
Szkolenie to oparte jest o analizę sklepów z różnych branż, które były audytowane przez Shop Doctora

11:00 - 12:00  WARSZTATY: Wykorzystanie narzędzia do mapowania doświadczeń klienta. - BRANCH BROTHERS

12:00 - 13:00 WARSZTATY: Jak tworzyć shopping experience, które przetrwa tsunami zmian społecznych? Metodologia Design Thinking w budowaniu doświadczenia zakupowego. - prowadzenie Antoni Mączyński, Agnieszka Chrostowska, HUMAN TRAFFIC 

13:00 – 14:00 WARSZTATY: Shop Doctor w akcji, czyli jak uzdrowić mały sklep przy ulicy i zwiększyć sprzedaż. – prowadzenie dr Marek Borowiński, SHOP DOCTOR
Podczas tego szkolenia uczestnicy poznają zasady aranżacji sklepów oraz visual merchandisingu.

 

Wystawcy mają możliwość przeprowadzenia 15-minutowych prezentacji, koszt 990 zł.