Nawigacja


Program warsztatów jest obecnie w przygotowaniu. Uczestnictwo dla słuchaczy jest bezpłatne.

Wystawcy mają możliwość przeprowadzenia 15-minutowych prezentacji, koszt 990 zł. 

Poniżej program warsztatów z ubiegłego roku:

PIERWSZY DZIEŃ: 18.11.2015. 10:00 - 15:00

10:00 - 11:00 WARSZTATY: Wole sklepy, które sprzedają, a nie te, które są ładne”, czyli I zasada dr Marka Borowińskiego w tworzeniu sklepów - prowadzenie dr Marek Borowiński, MarekBorowinski.com

11:00 - 11:15 PREZENTACJA: Alfaco

11:15 - 11:30 Skuteczna komunikacja sieci handlowych z klientem poprzez SMS i email - Joanna Michalska-ReichTide Software Sp. z o.o. 
1. W jaki sposób budować i zarządzać bazą klientów sieci handlowej?
2. Elastyczność klientów na marketing sms/email - jak ją badać i wykorzystać?
3. Zbieranie opinii i ankietowanie za pomocą sms -  czy ma to sens ?
4. Komunikacja w procesie reklamacji i zwrotów
Powyższe zagadnienia zostaną omówione na przykładach znanych sieci odzieżowych, obuwniczych i firm usługowych. Przedstawione zostaną możliwości integracji różnych baz danych, zasad działań zgodnie z wytycznymi GIODO, przydatności geotargetowania i marketing automation. Pokażemy jak w 24 godziny zbudować bazę 5 000 subskrybentów powiadomień SMS/email.

11:30 - 11:45 Prezentacja systemu FaciliTimeEwa Geremek-Hampel; Prezentacja systemu ContractorAdam Fisher, Terian Network 
Facili Time – Innowacyjny system do koordynacji i raportowania pracy merchandaiserów m.in.  w sieciach handlowych FMCG, hurtowniach farmaceutycznych, punktach gastronomicznych etc...
Contractor – Platforma ułatwiająca zarządcom komercyjnych nieruchomości, komunikację z usługodawcami, współpracę oraz koltrolę kosztów online.

11:45 - 12:45 WARSZTATY: Maksymalizacja rentowności handlu detalicznego w drodze badania ruchu klientów i aktywności sprzedawcówAndrzej Bochacz, K2online.pl

12:45 - 14:00 WARSZTATY: Temat: Nie bądź wróżką. Spójrz w przyszłość i zmień swoją sprzedaż - Adam Piwek, Mind Progress Group 
Jak wykorzystywać zmiany, jakie zajdą w polskim społeczeństwie do projektowania i sprzedaży swoich produktów oraz usług. Już dzisiaj coraz bardziej odchodzimy od grupy 16-49 jako głównego obszaru eksploracji klientów. Polska jest dzisiaj najszybciej starzejącym się społeczeństwem w Europie. Jak zmieniać komunikację i specyfikę sprzedaży produktów i usług, aby mówić językiem atrakcyjnych dla nowej grupy odbiorców (50+), którzy mają pieniądze, ale marki nie są wciąż specjalnie zainteresowanie komunikacją z nimi. Jak zainteresować produktami millenialsów, a jak zdobyć serca najmłodszych - pokolenia R - dla których rodzina i przyjaźń stanowią najważniejsze wartości.

14.00 – 15.00 WARSZTATY: Jak dostosować Visual Merchandising Twojego sklepu do nowego typu klientów, tak, aby zwiększyć sprzedaż? - prowadzenie dr Marek Borowiński, MarekBorowinski.com

DRUGI DZIEŃ: 19.11.2015, 10:00 - 15:00

10:00 - 11:00 WARSZTATY: .Jak myśli klient i dlaczego kupuje, czyli, jak wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mózgu, celem zwiększenia sprzedaży? - prowadzenie dr Marek Borowiński, MarekBorowinski.com

11:00 - 11:15 PREZENTACJA: Alfaco

11:15 - 12:45 WARSZTATY: Ucz się od najlepszych! Poznaj sekrety uwodzenia klientów w sklepach Apple (najbardziej dochodowych na świecie) i stosuj je u siebie - prowadzenie Antoni Mączyński, Agnieszka Chrostowska, Human Traffic 
Firma Apple w ciągu zaledwie 10 lat od otwarcia pierwszego sklepu została najskuteczniejszym na świecie operatorem sieci detalicznej. Fenomen ten tylko po części może być tłumaczony popytem na produkty Apple, ponieważ w wielu innych sklepach można je kupić bez problemu i na znacznie lepszych warunkach.
Pierwszy sklep Apple Retail, otwarty w roku 2001, według medialnych komentarzy skazany był na porażkę (Dell, największy ówczesny producent komputerów, w tym samym czasie wycofał się ze sprzedaży sklepowej na rzecz internetu).
Analitycy rynkowi nie wzięli jednak pod uwagę faktu, że Apple właśnie rozpoczynał kolejną rewolucję, tym razem pod szyldem “Shopping Experience”. Na warsztatach opowiemy o jej sekretach i zdradzimy za co na prawdę klienci kochają sklepy Apple.

12:45 – 13:45 WARSZTATY: Jak zbudować pozytywny wizerunek sklepu i zwiększyć sprzedaż w 2016 roku – prowadzenie dr Marek Borowiński, MarekBorowinski.com