19.11.2014, Sala konferencyjna C1, I piętro, EXPO XXI
Uczestnicy: sieci handlowe food i non-food - cena specjalna karty wstępu 390 zł
SESJA I: SHOP CONCEPT
10:00 - 10:40 Koncept sieci sklepów. Podstawowe elementy, przykłady funkcjonalne i estetyczne. - Dariusz Gocławski, A+D
10:40 - 11:00 Wizerunek Marki – jak się wyróżnić - Michał Górski, Schwitzke Górski Sp z o.o.
11:00 - 11:20 Od teorii do praktyki, czyli przykłady efektywnych rozwiązań i wdrożeń sklepów z perspektywy architekta i projektanta marki. - Ewa Gawroniak-Olejniczak, EGO-STUDIO Shop design; Ewa Dominiak, Black Hog Design Studio.
przerwa kawowa
SESJA II: SHOPPING EXPERIENCE
11:40 - 12:00 Jaki SEX* ma Twoja firma? *Shopping EXperience - Branch Brothers, Bartłomiej Dudka
12:00 - 12:20 Między półkami. Badania konceptów sklepów pod kątem potrzeb konsumentów - Agnieszka Górnicka, INQUIRY
12:20 - 12:40 Jak marketing wizualny w sklepie wpływa na sposób myślenia klientów i ich decyzje zakupowe. - dr Marek Borowiński
12:40 - 13:00 Lojalność - najnowsze narzędzia. - Tomasz Mąkowski, RRC Poland Sp. z o.o.
Rozwiązania IT podnoszące efektywność procesów w handlu z oferty dystrybutora: lokalizacja klienta, POS i Selfcheckout, programy lojalnościowe 2-giej generacji.
lunch
SESJA III: OMNICHANNEL RETAILING
14:20 - 14:40 Omnichannel w praktyce. - Mateusz Falkowski, FACT-Finder Partner Polska
14:40 - 15:00 Płatności elektroniczne w sprzedaży wielokanałowej. - Rafał Szczechura, SIX Payment Services
15:00 - 15:20 Kształtowanie polityki cenowej w sprzedaży wielokanałowej. - Dr Maciej Kraus, fernPartners
15:20 - 15:40 Gdzie być - platformy social mediowe, o których warto pomyśleć w komunikacji sieci handlowych. - Łukasz Mirytiuk, Mind Progress
PANEL DYSKUSYJNY
Program może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od organizatora.