Nawigacja

Polski startup wprowadził RFID w sieci Rossmann

Więcej o wdrożeniu będzie można dowiedzieć się 19 listopada o godz. 10:00 w trakcie webinaru, a w kolejne dni spotkać się z ekspertami ISS RFID na konferencji Retail Congress, w Teatrze Innowacji i przy stoisku D24 na Targach RetailShow.

- Kompleksowy projekt, wdrożony w tak dużym obiekcie, sprawnie zrealizowany przez młodą polską firmę, to znaczące osiągnięcie. – Konkurujemy z dużymi graczami, a wyróżnia nas to, że systemy tworzymy pod indywidualne potrzeby i integrujemy je z innymi, funkcjonującymi u klientów, czego przykładem jest, zakończony właśnie, projekt w firmie Rossmann. W każdej branży są obszary, gdzie RFID pozwala uzyskać oszczędności – mówi Adam Silny, prezes firmy ISS RFID.

W handlu detalicznym RFID usprawnia procesy inwentaryzacyjne, magazynowe, a także rozwiązania samoobsługowe typu „self checkout”. W logistyce i transporcie technologia wspomaga zarządzanie zasobami magazynowymi, pozwala monitorować i kontrolować łańcuch dostaw, również w czasie rzeczywistym. Systemy RFID to także zwiększanie bezpieczeństwa pracowników, ponieważ możliwe jest bieżące lokalizowanie osób i pojazdów na terenie magazynu czy hali.