Nawigacja

Digital Signage Trends

20 listopada, Sala konferencyjna na I pietrze w Centrum EXPO XXI

To już czwarta edycja branżowej imprezy kierowanej do firm i instytucji, które wykorzystują lub tworzą sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas konferencji będzie można wysłuchać prelekcji o najnowszych trendach Digital Signage oraz aktualnym stanie branży Digital Signage w Polsce i na świecie, które wygłoszą światowi eksperci w tej dziedzinie. Organizatorem konferencji jest stowarzyszenie branżowe Polish Digital Signage Association.


Każda z poprzednich edycji konferencji DST, cieszyła się coraz większym zainteresowaniem. Z roku na rok coraz więcej firm docenia walory edukacyjne konferencji oraz możliwość wymiany doświadczeń nie tylko z firmami, które dostarczają rozwiązania DS, ale również z użytkownikami, którzy z nich już korzystają. Co roku formuła spotkania ulega pewnym zmianom, również tak będzie i w tym roku. Poza tradycyjnymi prezentacjami, tegoroczna edycja będzie bogata w wertykalne panele dyskusyjne z udziałem branżowych ekspertów, w większości użytkowników systemów DS „W roku poprzednim, właśnie opinie użytkowników, cieszyły się dużym zainteresowaniem słuchaczy, liczymy, iż w tym roku będzie podobnie.”- powiedział Mariusz Orzechowski, Prezes PDSA.
Tematyka konferencji zawsze szeroko dotyka całego rynku DS w Polsce, począwszy od rynku reklam DS, standaryzacji i badań, poprzez korporacyjne systemy własne, używane przez np. banki, telekomy itd., sieci informacyjne wykorzystywane w miejscach użyteczności publicznej, informacji turystycznej, muzeach itd. a na sprawach dotyczących kontentu DS kończąc. 
Branża Digital Signage, pomimo już wieloletniej obecności na rynku, nadal jest dość młoda i jest w fazie dynamicznego wzrostu.  Ekrany cyfrowe stają się coraz bardziej powszechne, ich liczba wzrasta z roku na rok, przybywa firm, które dostrzegają w tej formie przekazu coraz więcej korzyści dla siebie, poprawia się jakość kontentu.
Niemniej jednak, jak każda branża, również Digital Signage, ma swoje wyzwania, problemy. Nadal potrzebna jest edukacja rynku, standaryzacja, badania. To właśnie zadnia nad którymi PDSA pracuje od dawna, czerpiąc wzorce od partnerów międzynarodowych, m.in. OVAB Europe czy tez DPAA.
Na tegorocznej konferencji przedstawiciele PDSA przestawią kolejną odsłonę  raportu branżowego, dotyczącą stanu posiadania branży, m.in. ilości nośników, lokalizacji, targetu odbiorców, a przedstawiciele europejskiego stowarzyszenia OVAB Europe, przybliżą uczestnikom prace standaryzacyjne dotyczące rynku DS  w Europie.
Po raz pierwszy konferencja DST odbędzie się równolegle do innego wydarzenia branżowego, targów i konferencji RetailShow.  Pozwoli to uczestnikom obu wydarzeń na efektywne wykorzystanie swojego czasu i skorzystanie z prelekcji tematycznych w sposób bardziej optymalny.
Jak corocznie, konferencji DST towarzyszyć będzie cześć EXPO, tym razem pod nazwą Salon PDSA, (zlokalizowana na części targowej RetailShow). Nie zabraknie również konkursu PDSA Awards nagradzającego najlepsze wdrożenia, systemy, produkty DS w Polsce oraz Gali PDSA.
Sponsorami konferencji są firmy: NEC Display Solutions, Aduma, Benefit Multimedia, DDS Poland, Edbak, Gefen, IMS, Infobox oraz Magit.
Patronem konferencji jest po raz kolejny Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
Więcej szczegółów oraz agenda znajdują się na stronie: www.digitalsignagetrends.pl

Informacje o organizatorze:
Polish Digital Signage Association (PDSA) jest stowarzyszaniem branżowym działającym w Polsce od roku 2009. PDSA to platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej.  PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego, którym zależy na rozwoju branży w Polsce, wymianie doświadczeń i opracowaniu spójnych standardów. To odpowiedź rynku na rosnące zainteresowanie tą drogą komunikacji marketingowej, wszechobecna digitalizacja również rynku reklamy musiała zaowocować powołaniem instytucji, która zajmie się monitorowaniem branży oraz skupi się na wypracowaniu spójnych standardów rynku. PDSA realizuje swoje cele ze środków własnych, głównie składek członkowskich oraz budżetów celowych. W ramach swojej działalności PDSA współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i nowych technologii.

Dodatkowych informacji udziela:
Maciej Dziadowiec, Sekretarz Generalny PDSA
T: 602-27-26-38, m.dziadowiec@pdsa.org.pl