Nawigacja

Agenda Retail Congress 2019

20.11.2019, Sala konferencyjna C, I piętro, EXPO XXI

Uczestnicy: sieci handlowe food i non-food - cena specjalna karty wstępu 390 zł
Język konferencji: polski i angielski, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie.

HANDEL PRZYSZŁOŚCI

10:00   rejestracja, kawa

SESJA I

10:30   Najnowsze trendy w projektowaniu doświadczenia zakupowego klienta na podstawie sklepów z USA. - dr Marek Borowiński Shop Doctor (autor programów TV: „Sklepowe Rewolucje”, ”Shop Doctor”, autor książki: „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”)

10:50   Sklepy autonomiczne. - Sebastian Starzyński, ABR Sesta
Automatyzację w handlu stacjonarnym zapoczątkowały kasy samoobsługowe w hipermarketach, ale prawdziwa zmiana jakościowa zaczyna się wraz z otwarciem pierwszych autonomicznych sklepów convinience. Pojawiają się zatem pytania, jakiej dynamiki możemy się spodziewać, jakie bariery wzrostu mamy dziś i jak będą niwelowane, jakie technologie i jacy gracze zdominują nowy format i jak to wpłynie na zachowanie i potrzeby klientów.

11:10   Data Driven innovations w handlu - Artur Stachowski, Orange Polska
Transformacja handlu jest skorelowana z nowymi możliwościami technologicznymi. Orange buduje środowisko aby technologie jutra były dostępne już dzisiaj.

11:30   Jak może zmieniać się wygląd sklepu w zależności od formatu, lokalizacji i profilu klienta. - Ewa Gawroniak-Olejniczak, Ego-Studio. 
Na przykładzie naszych tegorocznych realizacji, przedstawimy różnice o których należy pamiętać projektując poszczególne formaty sklepów oraz wskażemy elementy, które są uniwersalne dla wszystkich.

11:50   przerwa kawowa

SESJA II

12:10   Jak będzie wyglądał rynek retail za 5 lat? - Jakub Kownacki, ISS RFID
Konsumenci oczekują bezproblemowych zakupów, dostępności towaru i dostawy w przeciągu 24 godzin. By temu sprostać, w sektorze retail zawsze były wykorzystywane najnowsze technologie. A gdyby tak spojrzeć w przyszłość i zobaczyć branżę za 5 lat? Czy wtedy będziemy w stanie śledzić każdy produkt w czasie rzeczywistym? Czy przekroczymy barierę w pełni zautomatyzowanych sklepów? Czy będziemy w stanie monitorować wszystkie produkty na półkach? Opowiem o technologiach jutra i o tym, jak zmienią Twoją branżę.

12:30   Zarządzanie sieciami przedsiębiorstw w modelu chmury - rozwiązania Cisco Meraki. - Małgorzata Wilson, CISCO MERAKI
Rozwiązania CISCO MERAKI umożliwiają zarządzanie sieciami przedsiębiorstw w modelu chmury, co znacząco upraszcza procesy i działania związane z administracją infrastruktury. Poprzez intuicyjny pulpit jedna osoba może zarządzać siecią przewodową, bezprzewodową, urządzeniami bezpieczeństwa, kamerami monitoringu oraz urządzeniami mobilnymi w dowolnej ilości lokalizacji. Chmura zapewnia dostęp do nowoczesnych narzędzi do monitorowania i kontroli zdarzeń oraz zasobów w sieci bez konieczności budowania kosztownych systemów zarządzania znanych z rozwiązań tradycyjnych. Użytkownicy zyskują gwarancję, niezawodność i ciągłość usług biznesowych, a przede wszystkim minimalne koszty utrzymania i bardzo prosty sposób wdrażania nowych usług.

12:50   Proven Profit Increase with Artificial Intelligence Based Retail Planning.Prof. Dr. Gürhan Kök, Invent Analytics; Professor of Operations Management at Duke & Koc Universities
Retail planning needs to take into account many factors such as seasonal dynamics, effects of competition and cannibalization. Artificial Intelligence (AI) driven "Demand Planning", "Profit-optimized Inventory and Pricing" decisions can create a significant impact on profitability of companies. We describe two real case studies where implementation of Invent Analytics’ proprietary technologies on retail-focused “Machine Learning Algorithms”, “Probabilistic Forecasting Technique” and “Store-SKU Level Margin Optimization” has created 2-6% increase in profitability for retailers, and an unmatched ROI, proven for each case with live large-scale A/B testing.

13:10   Microsoft Dynamics 365 for Retail Connected StoreMaciej Krzysztofik, Selfmaker Technology
O oprogramowaniu Microsoft Dynamics 365 for Retail, self checkout w kontekście tego oprogramowania, AI w Retailu, eCommerce w Dynamics 365 i sensorach w connected store.

13:30   lunch

SESJA III

14:30   Wpływ innowacyjnych technologii dla handlu detalicznego na pracę personelu oraz poziom obsługi klientów. - Tomasz Dzideczek, Zebra Technologies

14:50   Innowacyjne modele pricingowe. - Grzegorz Furtak, Pricinglab
Nowe technologie oraz zmieniające się podejście klientów do posiadania sprzyjają powstawaniu nowych skutecznych modeli pricingowych. W trakcie prezentacji omawiamy nowe modele pricingowe tj: FREEMIUM, PRICE BUNDLING, SUBSKRYPCJE, GOOD/BETTER/BEST, PAY AS YOU GO z przykładami ich skutecznego zastosowania.

15:10   Utrata pracowników. Czy temu można zapobiec? - Tomasz Kalko
Czy w dzisiejszym świecie biznesu, przywództwo wymiana zmiany?
Co zrobić żeby utrzymać pracowników i ich kompetencje?
Zaangażowanie na 110%, czy to jest możliwe?

15:30   Zakończenie konferencji

PRELEGENCI

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ

 

Program może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od organizatora.